Buke till Tapatalk?

Gimlan

Trådstartare
Såvitt jag vet finns ingen Buke-app till Iphone men kan du inte kontakta administratörerna för appen Tapatalk så man kan komma åt Buke via den?
Kanske inte funkar eller finns nån baksida med det men det vore så nice med ett Iphone-vänligt Buke. Eller är det nån app på gång?

Sv: Buke till Tapatalk?

Det känns som att jag missat något när så många efterlyser en bukeapp... För mig fungerar buke hur bra som helst i safari på min iphone. Kan inte någon förklara varför man behöver en app till buke? :p

Jag räknar med att det kommer fungera ännu bättre när jag väl byter till en ny plattform för forumet. Om det både blir en mer mobilanpassad variant av layout samt appar för iphone och android är jag inte 100% säker på, men det är inte omöjligt :)

Jag upplever inte heller att jag har problem med Buke i min mobil. (har en samsung Wave som kör med Bada)

Fast du skrev ju att du ville ha ett iphonevänligt buke... Och det är det ju även utan app!

Sen att man är en appjunkie och bara VILL ha appar till allt är en annan sak, som jag förstår... ;)

Jag har android och har inte heller något behov av en app.

Samma här, Buke fungerar hur bra som helst med bara vanliga webbläsaren i telefonen :)

Jag kanske i och för sig är lite partisk åt andra hållet, då jag avskyr att ha en massa onödiga appar som ligger och smygdrar minne :devil:

Jag räknar med att det kommer fungera ännu bättre när jag väl byter till en ny plattform för forumet. Om det både blir en mer mobilanpassad variant av layout samt appar för iphone och android är jag inte 100% säker på, men det är inte omöjligt :)

Nyfiken...
Vilken plattform kommer du att byta till?
Vbulletin verkar ha fungerat bra hittills av vad jag har sett, men det är förstås alltid spännande med nytt!

Jag förstår om det är ett projekt du vill hålla dolt tills vidare, men om inte så vore det skoj att veta vad du valt!

vBulletin 3.8 är en bra plattform, men den är flera år gammal och den nya versionen av vBulletin ver. 4 anser jag inte ha några direkta förbättringar och den är dessutom fortfarande väldigt buggig. Dessutom anser jag att det största problemet är att jag inte längre har något förtroende för företaget som numera utvecklar vBulletin, då de gång på gång lyckats visa på hur man inte skall hantera denna typ av projekt.

Jag kan inte ännu tala om vilken plattform det blir, då jag faktiskt inte är helt säker på det ännu, det finns ett par starka kandidater varav den ena just nu verkar vara mest intressant. Min förhoppning är att kunna byta plattform innan sommaren är slut. Lite beroende av hur själva bytet kan genomföras, om allt måste bytas på en gång eller om jag kan ta det stegvis, kan det möjligen ta lite längre tid, jag vill helst ha så få avbrott och så lite strul som möjligt.

Jag förstår!

Då ser jag fram emot vad som komma skall så att säga... ;)
Spännande!

Edit: kan bara tillägga - om du ev funderar över IPB så fungerar det inte så jättebra i mobilversion, det är svårt att skriva inlägg via Android.
Jag vet inte riktigt varför och om det kanske är lätt att fixa, men för oss har det krånglat.

Senast ändrad:

Nja, det håller jag inte med om. Det funkar, ja, men det är inte optimalt, i mitt tycke.

Hur går det på den här fronten?
Jag forumsurfar med tapatalk annars och är hyfsat frustrerad över att buke inte funkar lika bra i mobilen som mina andra forum.

En möjlighet att använda en forumapp står väldigt högt på önskelistan :)

Jag instämmer, mina Androider med olika webbläsare gillar inte bukefalos. Speciellt inte svanskotan.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
1 000
Senast: Krålus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 595
Senast: Stergo
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka