Strålande idé, jag återkommer snart!Jo, om vi ska kunna verifiera teorin om rövhattalaki - eller tänkte du testa google translate?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Strålande idé, jag återkommer snart!Jo, om vi ska kunna verifiera teorin om rövhattalaki - eller tänkte du testa google translate?
![]()
Jo, om vi ska kunna verifiera teorin om rövhattalaki - eller tänkte du testa google translate?
![]()
Är du rasist?!På vilket språk?![]()
Är du rasist?!
Och på vilket sätt hör språkfrågan i hop med ras? Det kan ju vara finska eller vad vet jag. Va?Va?![]()
Poesiludraki har som alltid rättMen guuuuud. Finska och ungerska tillhör ju samma språkgrupp. Rövhattilaki, man ser tydligt den finsk-ugriska ordstammen.
n00bs.
Men, vad f-n...Vilka fina![]()
Jag vet. Jag hatar också avatarbyten. Men jag tyckte inte att jag fått nån uppmärksamhet här på länge.Men, vad f-n...
Vem gav DIG tillåtelse att byta din avatar?
Så här kan vi ju inte ha det!
![]()
Inte?Jag vet. Jag hatar också avatarbyten. Men jag tyckte inte att jag fått nån uppmärksamhet här på länge.
![]()
Något jag verkligen uppskattar här är blandningen av ämnen - här avhandlas politik, pelargonkakerecept, misshandel, åttbeningar, otrohet, drakar, frisyrer, bilköp, ekonomifrågor, dejting... i en salig röra. Som livet självt. Beroende på humör kan man välja trådar att dyka in i. Och... när ytan ser ovanligt stilla ut på Bukehavet, rubrikerna inte ger minsta vägledning; så lyfter man på locket på närmsta tråd och därunder bubblar champagnen, skratten ekar, skeppet är kapat och festen igång.
I love you all.![]()