Bukefalos 28 år!

Bukefalos hackat!

Här vaknar man till en solig morgon och upptäcker detta.

Måste tyvärr meddela att sidan blivit hackad.

Förövarens IP-adress pekar ut en nyzeeländsk bildkonstnär. Det mesta tyder på att han velat få lite mer ordning i sitt liv.

Jag arbetar nu hårt med att vända allt rätt igen, en bild i taget, hittills har jag lyckats med loggan. Arbetar nu med radannonserna. Detta kommer ta tid.

Om problemen känns för stora kanske ni kan prova att vända på skärmen.

Ameo har meddelat mig att alla hennes bilder är rättvända men att det är något konstigt med texten. Vidare säger hon att hon har väldigt ont i knäveckan av att hänga från kristallkronan.

Jag har läst på olika ställen att man själv kan lösa många av dessa problem genom att skaka skärmen, allt faller då tillbaka på sin rätta plats, det kan vara något att prova om ni känner er snurriga.

Funderar på att själv ringa min serverleverantör och kolla om de kan skaka servern och på så sätt ställa allt till rätta.

Måste fortsätta jobba nu, återkommer.
 
Sv: Bukefalos hackat!

Bill Gates hörde av sig och förklarade att han själv vänt och rättat till alla bilder för användare som kör internet explorer. Detta då han trodde att de ändå inte skulle se det roliga i allt detta.

Gunnar, det här är ett välkänd problem och beror på att du i din iver att göra Bukefalos påsksnygg installerade Påsk v7.5beta innan du installerade Svensk_vår v20.13_4-01.

Lösningen är att från soffläge lägga till raden "Chips&beer" i autoboot menyns mellan del, och sedan invänta midnattsslaget.

Lycka till:D
 
Sv: Bukefalos hackat!

Bill Gates hörde av sig och förklarade att han själv vänt och rättat till alla bilder för användare som kör internet explorer. Detta då han trodde att de ändå inte skulle se det roliga i allt detta.


*hahahhah* :rofl: underbart! Tur jag använder den röda rääääven ;)
 
Sv: Bukefalos hackat!

Bill Gates hörde av sig och förklarade att han själv vänt och rättat till alla bilder för användare som kör internet explorer. Detta då han trodde att de ändå inte skulle se det roliga i allt detta.

Gunnar, det här är ett välkänd problem och beror på att du i din iver att göra Bukefalos påsksnygg installerade Påsk v7.5beta innan du installerade Svensk_vår v20.13_4-01.

Lösningen är att från soffläge lägga till raden "Chips&beer" i autoboot menyns mellan del, och sedan invänta midnattsslaget.

Lycka till:D

Ni är ju inte kloka nånstans här :D:D:D

AM
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Kanske inte, men ibland har det gått mindre bra. Trots att det var fredagen den trettonde i går var det så att jag idag under stora...
Svar
12
· Visningar
2 425
Senast: ptr
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 576
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 290
Senast: snajl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp