Bukefalos ser konstigt ut för mig

1887

Trådstartare
weird.jpg

Såhär ser Bukefalos ut för mig, och har gjort så i ett par dagar. Ser inte ut så för min syster på hennes dator. Tror jag råkade trycka på nån knapp eller nåt. Nån som vet vad jag ska göra för att det ska bli normalt igen? :p Använder Google chrome om det har någon betydelse.

Sv: Bukefalos ser konstigt ut för mig

Ctrl+f5 fungerade inte, och det andra förslaget kan jag inte utföra, är ny på google chrome och vet inte var man hittar view (visa) finns i chrome :(

Men tack för hjälpen ändå! :)

Sv: Bukefalos ser konstigt ut för mig

Jaaa! Rensade webbhistoriken och nu ser det ut som det ska! Taaaaaaaaack :bow:

Liknande trådar

Kropp & Själ (Varning för delikat innehåll!!!) Jag har, av anledning, läst, googlat och hittat massor om knipövningar. Vissa sidor menar att man kan...
Svar
17
· Visningar
1 408
Senast: Tuvstarr
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
852
Senast: Unafraid
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den... 2
Svar
20
· Visningar
1 386
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 720

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka