Bukehundar Dalarna!

Sv: Bukehundar Dalarna!

För mig skulle det absolut göra det. Frågan är hur många som kan det utöver mig :D

In med förslag.

KL

Ja, vi har det svårt att ta oss någonstans. Så är det någon som har plats för två tvåbentingar (mig och syrran gul_zebra) och en fyrbenting som åker från Borlänge så får ni gärna hojta till :D

KL

Ja, vi har det svårt att ta oss någonstans. Så är det någon som har plats för två tvåbentingar (mig och syrran gul_zebra) och en fyrbenting som åker från Borlänge så får ni gärna hojta till :D

Om 4-beningen är i lagom storlek så får ni plats med mig! Hunden får inte plats bak med mina 2, men i bak-eller framsätet finns det plats:D

Borlängebo här :D

19 år och har en blandras och en golden :) känner dupolbit ;) jag hänger gärna med på en liten buke prommis :D

Jag kan för det mesta på vardagar också, men då efter 16 i Falun eller Borlänge. Tisdagar är det tävlingslydnad så då passar det inte bra.

Hmm ja, det beror ju på vad du menar med lagom :P hehe.. Han är en liten storpudel, så han får då plats i knät iaf :D

Nu har jag bestämt åt Simba att det är lagom stort och då har vi en till som ska med på buketräff :D

(*Kryper ihop i ett hörn* Simba slå mig inte) :p

Nu har jag bestämt åt Simba att det är lagom stort och då har vi en till som ska med på buketräff :D

(*Kryper ihop i ett hörn* Simba slå mig inte) :p

:rofl::rofl:
Mig kvittar det egentligen vad det är för storlek på hunden, jag kör ju så det är de andra som kan få det trångt:angel::D

Hehe :D Ja, men nu har det dykt upp lite saker så får se om vi kan följa med, troligtvis så kommer det inte att gå :/ Men vi hoppas på att det blir en till träff i närheten i sommar :D

Oj oj, ja det ska det ju faktiskt. Nu har det dock varit väldigt mycket för mig på senaste så det har varit lite tajt.

KL

Vi kanske ska spika ett datum och sen får de komma som kan? Blir det alltför få så får vi la ändra datum, inte hela världen :)

Två försvunna Pumi hanhundar i Falun
Jag får inte länka till min efterlysningssida där även en bild finns i annonsen, så jag kopierar informationen här. Ni får PMa mig här om ni vill ha hemsideadressen antar jag.

Phirosz och Wilmer
Ras:pumi
Datum: 2009-12-02
ChipID:
Beskrivning:
Två hanar av rasen Pumi. Mörkgrå till färgen med krulliga svansar. Den yngre hunden har ljusgrått ansikte. Båda hade när dom försvann både halsband och koppel på sig.
Stad/Ort:
Falun, Lilla Främsbacka
Övrig info:
Smet hemifrån vid 9:15 på morgonen.

Gammal tråd, dags att väcka liv i den igen ;)

Jag är 20 och har en åtta månader gammal mellanpudel, vi bor i Falun till och med den sista augusti. Jag jobbar både dagar, kvällar och helger så vi är ganska flexibla med vilka tider vi kan umgås. Någon som har lust att träffas och promenera eller träna eller bara umgås med våra hundar? :)

kl.
Försöker väcka liv i tråden och kanske hitta lite träningskompisar i Dalarna, gärna Borlänge med omnejd :)
Fler är jag som bor i denna staden och har hund?

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag ligger här sjuk och tänker att jag lika gärna kan skriva lite för att kanske få lite nya infallsvinklar eller ideer om vad som...
Svar
1
· Visningar
1 619
Senast: stintans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka