Bukes fotoutmaning!

Jag testade ett objektiv jag köpt med några foton på månen, och det är skarpt (klicka för full storlek):

16459957269_66fcf843c0_o.jpg

Läckert!
 
Hämtade upp väljarlistan från några sidor bak, hade visst inte lagt till mig själv där

Warg II
Ninnurur II
Ackio 0
Migo I
Lavinia 0
Lisa412 I
Trott 0
Flixon I
hemlig 0
RedHyuuga I
Matinee 0
cili I
 
Efter att ha velat en massa fram och tillbaka kommer här en ganska typisk jobb-bild. Den är alltså tagen för att dokumentera, inte för att vara en bra bild ;) Men tycker att färgerna blev ganska sammanhållna i a f
friskt_vagat_2.jpg
 
Warg II
Ninnurur II
Ackio 0
Migo I
Lavinia 0
Lisa412 I
Trott 0
Flixon I
hemlig 0
RedHyuuga I
Matinee I
cili I
Pegasus63 1
 
Warg II
Ninnurur II
Ackio 0
Migo I
Lavinia I
Lisa412 I
Trott 0
Flixon I
hemlig 0
RedHyuuga I
Matinee I
cili I
Pegasus63 1

Jag har faktiskt bestämt ämne en gång :-)

/L
 
Jag har noll och ingen fotoinspo just nu. Astråkigt! :( Orkar inte ens tömma undervattenskameran sen senaste badhusbesöket. Blir alltså ingen bild från mig denna vecka heller. :mad: Hoppas verkligen att nåt sätter fart på känslan snart igen!
 
Jag har noll och ingen fotoinspo just nu. Astråkigt! :( Orkar inte ens tömma undervattenskameran sen senaste badhusbesöket. Blir alltså ingen bild från mig denna vecka heller. :mad: Hoppas verkligen att nåt sätter fart på känslan snart igen!
Precis samma här, känner mig hur seg som helst och kan inte komma på något jag skulle vilja fota :/
 
Precis samma här, känner mig hur seg som helst och kan inte komma på något jag skulle vilja fota :/
Jag tror det är gråvädret. Igår var solen framme lite och då började jag iaf fundera på motiv, men hade ingen kamera med mig så det blev inget ändå.
 
Trodde inte att jag skulle få till någon bild på detta tema, men nu när jag tänker efter lite så passar faktiskt den här.
Fick hem en kattunge igår och han är en riktig mespropp (mycket p.g.a. att jag har två vuxna katter som går runt och surar över hans inflyttning). Men idag så vågade han stanna kvar i stora klösträdet även när jag gick till soffan, och upptäckte att det är jättemysigt att sova där. Snarare "Friskt vågat, allt vunnet", i detta fall :D

11034164_952471071439087_5878629462493655973_n.jpg
 
Warg II
Ninnurur II
Ackio 0
Migo I
Lavinia I
Lisa412 I
Trott I
Flixon I
hemlig 0
RedHyuuga I
Matinee I
cili I
Pegasus63 1
 
Trodde inte att jag skulle få till någon bild på detta tema, men nu när jag tänker efter lite så passar faktiskt den här.
Fick hem en kattunge igår och han är en riktig mespropp (mycket p.g.a. att jag har två vuxna katter som går runt och surar över hans inflyttning). Men idag så vågade han stanna kvar i stora klösträdet även när jag gick till soffan, och upptäckte att det är jättemysigt att sova där. Snarare "Friskt vågat, allt vunnet", i detta fall :D

11034164_952471071439087_5878629462493655973_n.jpg


:love::love::love::love::love::love: Vad är det där för söting??
 
Jag har noll och ingen fotoinspo just nu. Astråkigt! :( Orkar inte ens tömma undervattenskameran sen senaste badhusbesöket. Blir alltså ingen bild från mig denna vecka heller. :mad: Hoppas verkligen att nåt sätter fart på känslan snart igen!


P r e c i s samma här. Jag har inte rört kameran på hur länge som helst och har ingen lust till det heller. Försöker kicka ingång inspirationen på olika fotosidor men, nä..... :wtf:
 
P r e c i s samma här. Jag har inte rört kameran på hur länge som helst och har ingen lust till det heller. Försöker kicka ingång inspirationen på olika fotosidor men, nä..... :wtf:
Jag inbillar mig att ett nytt objektiv gör susen :D :angel: Men egentligen behövs pengarna på annat håll så det får vänta...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Sytråden del 4
  • Mobilhållare till bilen

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp