Buketräff Dalarna

R

Raderad medlem 94602

För att inte ta över Dejtingtråden så får en Buketräff i Dalarna en egen tråd.

Personligen kan jag inte vara värdinna då jag saknar "hem" numera där uppe.

Men något borde vi väl kunna lösa. September har varit på förslag.

Anslut med idéer och Bukefalister :)
 
Vet bara att i Septemper reser jag bort från lördag vecka 36, och hela v 37, så det går tyvärr bort för mig...🥺
 
Bor i hus så hade kunnat agera värdinna, men tyvärr så bor jag nästan utanför bebyggelse så ska vi tex ut och äta eller liknande så är det svårt att ta sig någonstans...:o
 
Bor i hus så hade kunnat agera värdinna, men tyvärr så bor jag nästan utanför bebyggelse så ska vi tex ut och äta eller liknande så är det svårt att ta sig någonstans...:o

Knytis vore kanske mysigt?
Jag har ledigt v 35 (Augusti) men innan det jobbar jag som en tok.
 
Jag är gärna med på buketräff, men bor i tvåa så blir svårt att husera folk, bor dessutom i Vansbro så inte så roligt ställe att besöka heller😁
 
Hur kan ni på vardagar? Eller behöver det vara en helg?

Jag bor i en liten etta, så här får inte så många plats, men gå ut och äta hade väl vart kul? :) Jag gillar t ex Diner45 i Rättvik eller Bishops här i Mora.. Men förstår om t ex Falun eller Blg blir lättare att ses i!?

För mig hade en vardag funkat bäst!
 
Hur kan ni på vardagar? Eller behöver det vara en helg?

Jag bor i en liten etta, så här får inte så många plats, men gå ut och äta hade väl vart kul? :) Jag gillar t ex Diner45 i Rättvik eller Bishops här i Mora.. Men förstår om t ex Falun eller Blg blir lättare att ses i!?

För mig hade en vardag funkat bäst!

Jag jobbar bara några dagar i veckan, men gör längre pass när jag väl jobbar, men får vi ihop något på nån ledig dag kan jag när som.

Har semester v 28,29,30,31 iaf, sen åker jag till Cypern v 37, annars så har jag inget inbokat mer än några jobbdagar här och var.

Gå ut och äta hade väll varit trevligt eller nått liknande? 😍
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: sjoberga
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 786
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
684
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 360
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp