Buketräff hos athena_arabians

Vi kan komma 7/7:
-Ninnurur (vill låna sovplats)
-tornblomma (vill låna sovplats antar jag :D)
-tanten kan antagligen komma (måste fixa sovandet på lämpligt sätt. Min gamla kropp fixar inte tält längre)
-hemlig (åker troligen hem sen kväll/natt, men det är inget löfte ;))
-Dentaku (vill ha golvplats men tar med madrass)
-Scata (vill ha golvplats inne, men tar med egen säng + tar med egen mat eftersom jag är matallergiker, men vill gärna ha en plats på grillen... :d)
-Blacksmithfarm (räcker med golvplats, fixar ngt att sova på...)
-Solan64 (sover hemma)
-Niyama (tältar?)
-Io

Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
-Dentaku
-Saeta
-Solan64
-Io

Är @tolksele fortfarande borttappad? :D

Är det OK att droppa in typ kl 19 eller har ni redan hunnit käka upp efterrätten då? :)

@athena_arabians Jag vill gärna ha räkor om det går! Kan man betala det man blir skyldig via Swish eller ska man ta med sig kontanter?

Är det OK att droppa in typ kl 19 eller har ni redan hunnit käka upp efterrätten då? :)

@athena_arabians Jag vill gärna ha räkor om det går! Kan man betala det man blir skyldig via Swish eller ska man ta med sig kontanter?
Jag har inte riktigt något grepp om när jag kan komma eftersom jag besväras av arbete den dagen. Det tar ett tag att åka och jag ska handla lite också.
Så du blir inte ensam om att komma efter 18.

Skulle de redan ha hunnit äta upp efterrätten får vi strypa dem gemensamt :D

Vi kan komma 7/7:
-tanten kan antagligen komma (måste fixa sovandet på lämpligt sätt. Min gamla kropp fixar inte tält längre)
-Scata (vill ha golvplats inne, men tar med egen säng + tar med egen mat eftersom jag är matallergiker, men vill gärna ha en plats på grillen... :d)
-Solan64 (sover hemma)
-Niyama (tältar?)
-Io
-snow

Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
-Dentaku
-Saeta
-Solan64
-Io
-snow

@snow: Betalningen går vilket som, jag ska fixa Swish imorgon.

Jag har inte riktigt något grepp om när jag kan komma eftersom jag besväras av arbete den dagen. Det tar ett tag att åka och jag ska handla lite också.
Så du blir inte ensam om att komma efter 18.

Skulle de redan ha hunnit äta upp efterrätten får vi strypa dem gemensamt :D

Alltså... det är ju grillning. Tider är mao VÄLDIGT relativa! Glöden måste ju ha rätt temperatur osv...

Jag kommer att sätta upp min portabla Thermacell vid ingången till altanen med tanke på stickande flygfän. Nu har det varit lindrigt här men det vore ju synd om du blev dålig.

Alltså... det är ju grillning. Tider är mao VÄLDIGT relativa! Glöden måste ju ha rätt temperatur osv...

Jag kommer att sätta upp min portabla Thermacell vid ingången till altanen med tanke på stickande flygfän. Nu har det varit lindrigt här men det vore ju synd om du blev dålig.
Jag tar med en bunt allergitabletter. :)
Tror också att lämplig mängd vin gör under mot myggbett.....:angel:

Vi kan komma 7/7:
-Solan64 (sover hemma)
-Io
-snow

Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
-Dentaku
-Saeta
-Solan64
-Io
-snow

Jag får hoppa över, blev matförgiftad igår natt och mår visserligen bra fysiskt nu men har ju emetofobi och är rädd för precis allt nu :(

Vi rullar ut från stan strax efter 14 så vi kommer också då nån gång, beroende på hur mkt vi stannar på vägen ;)

Förresten, finns det Willys hos dig? De har nämligen siaglass på kampanj denna vecka, även den laktosfria!

Det ligger en Willys bortanför Ica Maxi där vid shoppingcentret söder om Gävle. Det bästa är nog att googla vart det är. Den närmaste härifrån är Falun (2,5 mil).

Såhär i sista minuten, finns det en plats för mig med?
Vad ska jag fixa i sånt fall?

Givetvis, välkommen! :up: Vill du ha räkor? Och sover du över?

Kanske du skulle kunna fixa glassen och grädden till efterrätten eller vad säger du @Ninnurur ? Jag vet vilket håll @pulkaskurk kommer ifrån och det tar inte lång tid ut hit :D som du kanske sett kör vi på laktosfritt och Willys hade tydligen extrapris på Siaglass. Hur mycket som behövs överlåter jag på er andra, marängsviss är inte jag så bevandrad i :p

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 877
Senast: Takire
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 560
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 371
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 592
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka