buketräff i Uddevalla

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare bumpo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 81
  • Visningar Visningar 3 136
Ha det så trevligt på träffen, ska tänka på är när jag åker förbi på 44an på väg hem för att tvätta kläder på lördagen och även på vägen tbx till jobbet på söndag :)

Har totalt kört fast med barnvakt. Det verkar som alla mina "barnvänner" ska hitta på roliga saker med familjen när det är skolavslutningshelg :(
Letar vidare............

Mmm....har blivit lite svårare med flexibiliteten sen några månader tillbaka.....
Hade hoppats på att morfar skulle ställa upp men han åkte tillbaka till Hunnebo idag.

Det var ju inte bra. Hoppas att det löser sig för dig. Morfar kan inte komma tillbaks för en kväll bara få?

Morfar är ingen närvarande far/morfar och tycker inte barnbarn är så roligt :meh:

Har frågat de jag vet och ingen kan :(
Sen får jag nog lägga pengarna på att fixa bromsarna på bilen som var i betydligt sämre skick än jag trodde. Det visade sig vara typ..akut..när jag körde till jobbet idag. Så jag får passa för denna gång. Ta en drink för mig också.

Liknande trådar

Tjatter Jag har aldrig varit någon som har varit ute och sprungit men jag hade gärna velat bli. I nuläget klarar jag inte att springa längre...
Svar
10
· Visningar
492
Senast: MCP
·
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 182
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Vår dotter började få ont i magen och må illa till och från i början av förskoleklass. Då som regel på morgnarna. Det slutade med att...
Svar
16
· Visningar
1 155
Senast: Asko
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
514
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition del 5
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur