Buketräff Uppsala.

Cattis_E

Trådstartare
Någon som har tid nästa vecka? Alltså en kväll mellan datumen 4-10 juni. Alt en fikaträff på strömsholmsdagarna mer på dagen 9 el. 10 Juni om många ska dit?

Vi har utställning här hemma på gården, 21 hästar anmälda, och kan inte komma men om ni vill komma hit och titta och köpa kaffe så får ni gärna komma.

PM:a om ni vill ha beskrivning.

Då kollar vi om någon mer kan och vilka datum de föredrar :)
Ni kan ju hjälpa till att tagga.
@bengall kan jag kolla med. Han är inte inne så ofta men jag har <50m dit

Men vad vill ni göra?
Äta någonstans?
Jag vill helst inte gå på café eller så där det bara är fika är mitt enda önskemål.
Eller förresten, inte där det bara serveras det mat heller (beach 2018) ;)

Någon som föredrar någon speciell dag?
Tisdag? Fredag? Helgen (kväll även där isf)?
Tid? Kl. 18?
Plats: Någonstans där man kan äta, tex kött, skaldjur eller kyckling och välja bort fet sås t.ex.
Förslag någon?

Jag är ledig och väldigt flexibel alla dagar egentligen.
@Kamomilla, @lil-sis @bengall.

*Bankar huvudet i väggen och försöker komma på fler om kan vilja vara med. :banghead:

Någon som föredrar någon speciell dag?
Tisdag? Fredag? Helgen (kväll även där isf)?
Tid? Kl. 18?
Plats: Någonstans där man kan äta, tex kött, skaldjur eller kyckling och välja bort fet sås t.ex.
Förslag någon?

Jag är ledig och väldigt flexibel alla dagar egentligen.
@Kamomilla, @lil-sis @bengall.

*Bankar huvudet i väggen och försöker komma på fler om kan vilja vara med. :banghead:

Mat är bra :)

Jag kommer gärna om jag lyckas övertyga mina föräldrar att ta hand om Märtan under kvällen :-) I nuläget fungerar alla dagar utom torsdag och fredag men det kan vara så att även tisdag går bort pågrund av husvisning så bestäm dag ni så får vi se om jag kan då

Onsdag fungerar för mig, ska dubbelkolla med sambo o mina föräldrar men jag nog med 99% säkerhet säga ja :-)

Buketräff I Uppsala på någon resturang onsdag 6/10 kl. 18:00.
Vilka kommer och vilken resturang önskar ni?
Jag tycker skaldjur utan för feta såser vore gott, men är väldigt flexible och öppen för förslag om det inte är för fett.

Cattis_e

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
799
Senast: Guldaskig
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
801
Senast: bollen__
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka