Buketräff Uppsala.

skaldjur är alltid rätt! jag har dålig koll på restauranger i Uppsala numera. För mig fungerar det mesta! kan försöka kika runt lite på nätet o se om det finns något trevligt.

skaldjur är alltid rätt! jag har dålig koll på restauranger i Uppsala numera. För mig fungerar det mesta! kan försöka kika runt lite på nätet o se om det finns något trevligt.
Ja. Det är ju dock bra om det finns lite utbud också då en del inte gillar skaldjur..

Min hjärna har hakat upp sig på den ännu inte öppnade vietnamesiska restaurangen :D ska försöka fundera på annat.

Googlat en del.
Hittade kitchen and table. Den ligger i anslutning till ett hotell. Minns ej vilket.
Annars någon grekisk?
Gärna någon annan än Akropolis för min del. För där har vi väl varit på en träff.
Men tar gärna andra förslag om ni föredrar annat..

Googlat en del.
Hittade kitchen and table. Den ligger i anslutning till ett hotell. Minns ej vilket.
Annars någon grekisk?
Gärna någon annan än Akropolis för min del. För där har vi väl varit på en träff.
Men tar gärna andra förslag om ni föredrar annat..
Clarion Hotell Gillet :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
799
Senast: Guldaskig
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
800
Senast: bollen__
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka