Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Det är ju dock bra om det finns lite utbud också då en del inte gillar skaldjur..skaldjur är alltid rätt! jag har dålig koll på restauranger i Uppsala numera. För mig fungerar det mesta! kan försöka kika runt lite på nätet o se om det finns något trevligt.
För min del kan hon ju följa med men jag förstår om du inte vill ta med..Jag måste kolla barnvakt. Mina föräldrar har besök från usa då så det kanske inte går...
Ehm. Hon är inte lika trevlig kvällstid just nuFör min del kan hon ju följa med men jag förstår om du inte vill ta med..
Hehe. BusungeEhm. Hon är inte lika trevlig kvällstid just nu![]()
Haha. Är ju svårt att gå på något som inte öppnat...Min hjärna har hakat upp sig på den ännu inte öppnade vietnamesiska restaurangenska försöka fundera på annat.
Jag vet! Men den verkade så trevlig i artikeln jag lästeHaha. Är ju svårt att gå på något som inte öppnat...
Tack för tagg!@saint__anger, @Myrten, @zassoo bor ni i trakten eller minns jag helt galet eller har flyttat?
Ni kanske vill isf.
Haha jag hade koll...Tack för tagg!Du minns inte galet i mitt fall, jag bor i Uppsala. Men jag är inte så social av mig så jag går aldrig på träffar.
Clarion Hotell GilletGooglat en del.
Hittade kitchen and table. Den ligger i anslutning till ett hotell. Minns ej vilket.
Annars någon grekisk?
Gärna någon annan än Akropolis för min del. För där har vi väl varit på en träff.
Men tar gärna andra förslag om ni föredrar annat..