Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är också bra när man ska lurpassa på brorsan inför en attack..
Och nu vill jag veta hur många som tänkte onda tankar och blev lurade av både rubriken och trådstarten![]()
![]()
Speciellt för vilda och busiga valpar är det det absolut bästa man kan ha
![]()
Min favoritbild!![]()
Med tanke på att det är du som startade tråden så tror inte jag att det är nån som förfasas. Alla vet att vi bara kommer få se bilder på sötingar vid det här laget, speciellt om du skriver så där...![]()
Med tanke på att det är du som startade tråden så tror inte jag att det är nån som förfasas.
Jag ska erkänna att först var jag lite misstänksam när jag såg rubriken, sen såg jag att det var du som skrivit inlägget så då var jag ju tvungen att titta in i tråden,
De är ju den snabbaste av bassetraserna och de har ganska bra fart i skogen. Inte så snabbt att djuren drar rätt ut, det buktar finfint för dem
Mina är mkt allrounda och driver: hare, rå, hjort, räv, hanen skäller även älg om han kommer på sådant + att de fungerar utmärkt som stötande på skogsfågel. Vi har ju också provat våra på björn och de skäller även dylikt bra. De ställer även grävling skapligt bra faktiskt och många fungerar också bra på vildsvin.
Det finns lite olika linjer som ger lite olika användbarhetsområden. Köper man en fauve efter franska vildsvinsjagande linjer så är du nästan säker på att få en riktig allroundare om du vill ha det. Köper man däremot efter franska linjer som inriktat sig på kaninjakt, så kommer du mest troligt att få en hund som inriktar sig på hare och rådjur.
Jag gillar det allrounda i rasen, så jag föredrar de franka vildsvinslinjerna
Fauve uttalat fåvve och i säger man hela rasnamnet basset fauve de bretagne så uttalas det basset fåvv de bretagne.
Hanhunden vi har spårar även mård och lo mkt entusiastiskt, så är man på jakt efter en riktig allroundare så är chanserna stora att hitta sådana inom rasen.
Jag ska erkänna att först var jag lite misstänksam när jag såg rubriken, sen såg jag att det var du som skrivit inlägget så då var jag ju tvungen att titta in i tråden, och vilken tur att jag gjordet det. Annars hade jag ju missat de här underbara bilderna![]()