Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag köpte iofs en ingen hoppbutet utan en dressyr men gav 10'000kr för min inkl. fin amerigo-gjord.
min kompis köpte sin beg. hoppbutet för en spottstyver, kommer inte ihåg hur mycket, jag får se till att hon kommer hit o svarar själv. men inte var det mycket pengar! ett riktigt kap.
jag hade också tänkt köpa en beg butet först, men det finns typ inga, och de som finns kostar typ 2000-5000 kr mindre än nypris, så då kan du lika gärna köpa en ny som passar både dig och hästen perfekt.
Jag håller med de andra, man kan lika gärna köpa sig en ny, för de kostar bara några tusenlappar extra. Och har man 20 000 har man 25 000 också.....
Jag har faktiskt sett ett par Butet för 10-14 000 som har varit väldigt fina, men de har sålts på ett par timmar. Så det gäller att vara snabb.
Ser att jag var morgontrött och stavade fel. Vilken tur att ni förstod att det var butet jag menade. Tack för alla svar! Ska nog satsa på en ny, det kändes skönt att höra om andrahandsvärdet.
Tror de står sig ganska så bra i andrahandsvärde. själv fick jag en ny till min pålle. Tror vi betalade kring 26-27 000. Är integrerade paneler och sydd efter mina benmått.
Ska du sitta riktigt bra rekommenderar jag att köpa en ny där vulstrerna anpassas efter dina ben,eller leta noga bland begagnade så kan du hitta en som passar.
Hästmänniskan Nyfiken vad är en bra buffert? För det kan jag också förstå, om man väljer att ha tex 80 - 100 k i buffert istället och är okej med att...