Butet hjälp!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hotstuff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 101
H

hotstuff

är det ett rimligt pris 15000 för en butet (djupare säte) tillverkad -00 i färgen golden. det är normalt slitage på den

Sv: Butet hjälp!!

det beror på bomvidd och sätesstorlek. Är den mycket mindre/större än normalt så drar det ner priset. Är det i den storlek du vill ha så är det helt ok!

Är den från sthlm? kanske vet vilken sadel det är då :p

Tycker att det verkar rätt billigt för en butet! Har hört värre summor..

Tycker det låter rimligt, djupt säte är en sån sak som kan dra upp priset.

Jag tycker snarare det är tvärt om, allt som skiljer sig från "originalmodellen" drar ner priset...

som nån sa, är det normal bomvidd så är det ett bra pris!
där jag köpte min butet sålde dom en butet som var typ 10 år och var smal som ett hustak till en ex-elitryttare som gav 17'000!!

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
669
Senast: cowgirl81
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: Cattis_E
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 079
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka