Butik eller web???

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Nolby-Brodden
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 806
N

Nolby-Brodden

Vad tycker ni är bäst, att handla i travbutik till ett högre pris eller
via web-shop till ett lägre pris med fast avgift för frakt dvs. inga överraskningar.

Jag är lite nyfiken på hur man resonerar.
Skulle det vara ett alternativ för just dig?

Sv: Butik eller web???

jag gillar bättre å handla i butik, då slipper man frakten åsså kan man kolla å prova grejerna direkt

Jag kan inte tänka mig att någon web-shop som finns idag har lägre priser än travbutiken jag handlar hos. De har jättebra priser, och jag får rabatt på allt som jag handlar...

Horsetack, finns på Gävle, Bollnäs & Hagmyren

det beror väl på...jag beställer gärna.. OM jag vet vad det är jag beställer! Men jag har ganska bra koll på vad jag vill ha och vilka märken osv...så beställa saker är helt ok, blir sällan några överraskningar om dom inte skickar fel ;) nackdelen är jua tt få väna, och köper man via sin tränare slipper man momsen ;)

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: WildWilma
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Min 6 åriga hund har en lös tand. Han har superfina tänder i övrigt och brukar få beröm hos vet. Nu har han en lös tand som sagt, en...
Svar
6
· Visningar
1 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka