JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Malle Palle
Startdatum
Startdatum
13 Jun 2005
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
616
ja ska nu ändra avatar har tagit 1 bilder på Maja kaninen och 3 på Blackie katten.
hoppas nu att dom inte e förstora. :smirk:
vilken tycker ni bäst om?
Sv: Byta avatar
Bild nr två eller tre men du ska beskära dem så du inte får med så mycket grönt.
Sv: Byta avatar
2an var coolast
Katthälsa
Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna.
Fån början var tanken att jag bara skulle...
2
Övr. Katt
Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra.
Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Övr. Katt
Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Övr. Katt
Hej.
jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Valp 2025
Övr. Hund Tror du inte jag skäms?
Han är aldrig lös med vilje. Alltid kopplad. Utom vid de tillfällen han överlistar mig.
Det händer nån gång om...
tanten
Idag kl 08:45
Svar: 849
Visningar: 59 925
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Så sant! Min mamma har en pytteliten (2,7 kg typ) ilsken omplaceringshund som låter lite som din grannes. Här om dagen skulle jag hjälpa...
niardasp
Idag kl 08:10
Svar: 1 216
Visningar: 72 508
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur I skrivande stund simmar nyaste kampisen runt nära botten och undersöker. Han verkar pigg idag! :heart: Har också skrivit lite med en...
Red_Chili
Idag kl 07:32
Svar: 1 370
Visningar: 40 704
Djur
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Du kan få komma och rida Mysen. Jag är ju skadad så han bara står nu. Dock sitter ju inte bytena på honom men han kan ganska mycket...
super
4 minuter sedan
Svar: 1 255
Visningar: 97 919
Grenar
Ringorm utan kli? Något annat?
Hästvård Ser ut lite som på mitt mitt gamla sto som när hon var ung alltid fick typ nässelutslag första nätterna efter installning på hösten. Vi...
Kristall10
12 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 246
Vård
WE-tråden
Övr. Grenar Tack så mycket! blev förvirrad när jag sett andra tävlingars banor där de skrivit specifikt skrivit ut ryggningen.
EZMK
21 minuter sedan
Svar: 667
Visningar: 58 924
Grenar