mino
Trådstartare
jag är i valet och kvalet om jag ska byta barnmorska eller inte. Vad bör man förvänta sig av sin barnmorska egentligen? Jag har träffat min två gånger och det är ganska uppenbart att vi pratar olika språk och jag uppfattar henne som väldigt vag. I stället för att ge mig konkreta svar på mina frågor lägger hon huvudet på sned och börjar prata allmänt om föräldrars oro. Men jag är inte särskilt orolig, däremot är jag väldigt intresserad av processen och hur olika saker fungerar.
Hon är typ en snäll och vänlig själ som förmodligen själv inte är en sån som tänker så mycket, så det är inte det att det är kris och konflikt. Men det vore så roligt att ha en bra samtalspartner, detta är ju spännande tider. Hur dramatiskt är ett byte? Ringer man i så fall bara receptionen och ber om att få byta?
Hon är typ en snäll och vänlig själ som förmodligen själv inte är en sån som tänker så mycket, så det är inte det att det är kris och konflikt. Men det vore så roligt att ha en bra samtalspartner, detta är ju spännande tider. Hur dramatiskt är ett byte? Ringer man i så fall bara receptionen och ber om att få byta?