Byta från rep till matta

MissFideli

Trådstartare
Är det nån här som bytt? Var har ni köpt mattan i så fall?
Trädet börjar vissna :cool:

35158


Ursäkta linslusen
 
Jag köpte nytt hamparep från Jula. Det är lite tjockare men håller längre.

Fäller det inte? Så trött på att det är små repbitar överallt.

Jag har dessutom fått för mig att hamparep inte är bra på klösmöbler, men jag kan ha fantiserat ihop det för jag hittar inget om det.
 
Förr gjorde vi egna klösmattor till katterna, mattbitar brukar man kunna köpa hos mattläggare och byggföretag typ Bauhaus.

Om jag får sno tråden lite, var hittar man rep som inte är hampa och som är klösvänligt?
 
Förr gjorde vi egna klösmattor till katterna, mattbitar brukar man kunna köpa hos mattläggare och byggföretag typ Bauhaus.

Om jag får sno tråden lite, var hittar man rep som inte är hampa och som är klösvänligt?

Sno på 🙂

Jag funderar på vilka mattor som är bäst mot klorna, hade ju kunnat sätta på vanliga heltäckningsmattor annars. Hade nog blivit billigast.
 
Vi använde en gammal hallmatta en gång. Det gick, men var nog aningen för hårt.
Heltäckningsmatta borde bli kanon!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Inser att det kanske inte finns något bra svar på min fråga men tänker att om någon har nåt bra tips så är det här på Buke i alla fall...
Svar
16
· Visningar
1 187
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Jag behöver en ny matta under soffbordet. Den gamla är redan slängd och reservmattan är för liten och har fel färg. Så idag började jag...
Svar
17
· Visningar
871
Senast: Catsu
·
Ridning Har en häst 6 år (föredetta travare) som jag nu haft i snart ett år som slutade i travet när vi köpte honom och övergick till ridhäst...
Svar
5
· Visningar
1 470
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 979
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp