Byta klubb?

Fd Diabetikern

Trådstartare
Kan man byta klubb man tävlar för?

Om jag ansöker om medlemskap i en annan klubb och vill hellre tävla för den än den jag är med i nu måste man väl vänta tills årskiftet eller hur?

Eller går det att ordna ändå? är det så att den klubben man tävlar för då måste godkänna det hela eller hur ligger det till?

Någon som förstår min fråga?

Har suttit med väninnan och jag har ingen aning om hur det ligger till så vänder mig till er kloka bukare :D

Sv: Byta klubb?

Bägge klubbarna måste (skriftligen?) godkänna + en extra avgift till svrf har jag för mig är det som gäller.

Gäller det även vid årsskiftet? När man betalar ny licens eller då bara när man byter klubb mitt i tävlingssäsongen?

Man kan byta klubb innan man påbörjat tävlingssäsongen som jag har förstått det. Jag blev tveksam jag med och mailade till tävlingssektionen på SvRF. Jag kunde byta klubb eftersom jag inte löst medlemsskap för den "gamla" klubben i år. Så det var bara att bli medlem i den "nya" och lösa licens.

Man kan byta klubb innan man påbörjat tävlingssäsongen som jag har förstått det. Jag blev tveksam jag med och mailade till tävlingssektionen på SvRF. Jag kunde byta klubb eftersom jag inte löst medlemsskap för den "gamla" klubben i år. Så det var bara att bli medlem i den "nya" och lösa licens.

fast det ska inte spela ngn roll, man kan ju vara medlem i hur många klubbar som helst men bara tävla (lösa licens) för en.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 824
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 464
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 506
Senast: JennyLz
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka