Byta kylklampar

Magiana

Trådstartare
Jag har hört att det ska gå att byta kylklampar när man är ute på resa. Men jag har ingen aning om var man gör detta. Är det någon som kan upplysa mig? Jag har ju inte tillgång till kylskåp nu och de kylklampar jag har lär nog snart ha tinat.

@Magiana Hittade du kylklampar? När jag googlade fick jag bara upp träffar från ungefär 10 år sedan, så jag är lite nyfiken på om det fortfarande finns ställen att byta på?

Oj finns den möjligheten fortfarande, jag minns att vi gjorde det för många år sen när vi var ute och campade. Men trodde det hade försvunnit, bra att möjligheten finns iallafall!

Attans, idag lyckades jag inte byta. Jag har varit in på två campingar och en mack. Det är mer än 2 dygn sedan jag bytte sist och det finns ingen kyla kvar i dem. Nu är det för sent att jag vidare. Men nu är bråttom att äta upp den kokta pastan. Jag har lite dressing också som inte heller mår bra av värmen...

Attans, idag lyckades jag inte byta. Jag har varit in på två campingar och en mack. Det är mer än 2 dygn sedan jag bytte sist och det finns ingen kyla kvar i dem. Nu är det för sent att jag vidare. Men nu är bråttom att äta upp den kokta pastan. Jag har lite dressing också som inte heller mår bra av värmen...
Nu börjar det bli sent men kolla även affärer. De kanske inte kan byta men man brukar kunna löpa frysta kylklampar och det kanske är värt det för att rädda mat.

Nu börjar det bli sent men kolla även affärer. De kanske inte kan byta men man brukar kunna löpa frysta kylklampar och det kanske är värt det för att rädda mat.
Det fanns inga affärer. Jag hade varken ork eller tid att leta vidare igår kväll. Jag var ju tvungen att leta rätt på en nattplats också innan det blev mörkt. Sånt tar tid ibland.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att min vårdcentral har fått sin chans nu och jag behöver byta. Min nuvarande vårdcentral gick jag till för att det var...
Svar
9
· Visningar
573
Senast: hundtant
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
349
Senast: MiaMia
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 003
Senast: Kirre
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka