Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu börjar det bli sent men kolla även affärer. De kanske inte kan byta men man brukar kunna löpa frysta kylklampar och det kanske är värt det för att rädda mat.Attans, idag lyckades jag inte byta. Jag har varit in på två campingar och en mack. Det är mer än 2 dygn sedan jag bytte sist och det finns ingen kyla kvar i dem. Nu är det för sent att jag vidare. Men nu är bråttom att äta upp den kokta pastan. Jag har lite dressing också som inte heller mår bra av värmen...
Det fanns inga affärer. Jag hade varken ork eller tid att leta vidare igår kväll. Jag var ju tvungen att leta rätt på en nattplats också innan det blev mörkt. Sånt tar tid ibland.Nu börjar det bli sent men kolla även affärer. De kanske inte kan byta men man brukar kunna löpa frysta kylklampar och det kanske är värt det för att rädda mat.
Jag tänkte mest till en annan gång, i går förstår jag att det blev för sent.Det fanns inga affärer. Jag hade varken ork eller tid att leta vidare igår kväll. Jag var ju tvungen att leta rätt på en nattplats också innan det blev mörkt. Sånt tar tid ibland.
Ja, den här gången åt jag pastasallad till frukost för att den inte skulle hinna bli dålig. Jag var inte ens hungrig.Jag tänkte mest till en annan gång, i går förstår jag att det blev för sent.![]()