Byta nick???

Lösning
Starta en konversation med mig Gunnar och ange vad du vill heta framöver. Inte via e-post.

Kolla gärna att användarnamnet är ledigt.

Jag kommer sedan byta namnet när jag får möjlighet, det kan bli direkt eller inom några dagar.

Jag skall väl även tillägga att man bör fundera några gånger innan man byter användarnamn. Det gamla kan vara välkänt och därför ha högre status.
Starta en konversation med mig Gunnar och ange vad du vill heta framöver. Inte via e-post.

Kolla gärna att användarnamnet är ledigt.

Jag kommer sedan byta namnet när jag får möjlighet, det kan bli direkt eller inom några dagar.

Jag skall väl även tillägga att man bör fundera några gånger innan man byter användarnamn. Det gamla kan vara välkänt och därför ha högre status.
 
Upvote 0
Lösning

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ett hus som jag funderar på att flytta till permanent, det ligger i grannkommunen men också i ett annat län. Jag är för...
Svar
2
· Visningar
217
Senast: manda
·
Hemmet Behöver hjälp med tips hur jag ska göra eller vem ska kontakta för byta till ny sockel (och sladd), på denna lampa. Hade hoppats skulle...
Svar
4
· Visningar
371
  • Artikel
Hästnyheter På onsdag drar världscupfinalen i dressyr igång i Saudiarabien. Isabell Werth, trea i förra årets final, meddelar nu att hon tvingas...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Galopp är ämnet för dagen - och enkla byten. Fyrkanten på 20 x 20 meter börjar bli bekant, och kanske börjar den ge resultat i träningen?
Svar
0
· Visningar
36
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp