Niela

Trådstartare
Mitt nuvarande nick var ju relaterat till min förra häst och nu har man ju en ny häst och skulle vilja byta nick..Går det?? eller måste man avsluta sitt nuvarande konto och sen regga om sig??
Kan man ha samma mejladress som sitt förra nick då för man vill ju fortfarande ha bukenytt till mejlen!

Sv: Byta nick

I den nålade tråden högst upp här i Bukefalos-hjälpen står det hur du gör för att byta nick och behålla samma konto/mailadress. :)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
950
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 656
Senast: doppler
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
872
Senast: Hermelin
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
444
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner