Byta ponny licens?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare snoa_rover
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 952
S

snoa_rover

Har precis köpt en ponny:love: och fick då med ponny licensen. På licensen står det ju fortfarande att det är den förra ägaren som äger henne.

Är det något som man bör byta, så det står mitt namn?
Om man nu vill att det ska stå rätt, kostar det något?
Hur gör man?:confused:

Sv: Byta ponny licens?

Jaa du ska väll hälst byta tror jag, det gör iaf jag. Men det är nog inget måste:D

Sv: Byta ponny licens?

Man ska byta, det går till så att man fyller i ett papper och skickar in och sätter in pengar till Ridsportförbundet. Det gör också att hästen "förlorar" sina uppklassningspoäng med förra ryttaren och man kan rida i klasser den kanske har varit uppklassad ur. Har för mig att det står på baksidan av licensen hur man gör?

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 683
Senast: Dentaku
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
797
Senast: Cavallo
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
16 184
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka