nilema

Trådstartare
Någon som sett vart detta märke säljs?

c3.jpg

vattenkokaren håller på att kasta in så jag behöver en ny

Har hittat en hemsida men finner inga återförsäljare, hittade även en webbshop www.tretti.se som sålde men jag skulle vilja se i butik.
 
Sv: C3

Finns väl i alla vanliga affärer som säljer sånt, typ järnaffärer och elektronikaffärer. Det är ju inget ovanligt märke utan brukar finnas på de vanliga kedjorna. Lycka till.
 
Sv: C3

Dom kedjor jag tittat på har då inte haft detta märke men får väl göra en koll till
 
Sv: C3

Jag har flera prylar från det märket, jag är tämligen säker dom är köpta på typ Coop (julklappar allihop) Min far är en sån där trogen Coop-kund och verkar köpa det mesta där.... men jag vet att jag sett dom på flera ställen.... kikat på ÖB? RUSTA? Elkedjan? elgiganten? OnOff? Expert? Siba? pricerunner.se? prisjakt.se? vitvarumaklarna.se?
 
Sv: C3

Jag har en perkulator med märket C3 och den har jag köpt på en helt vanlig järnaffär. När jag skulle köpa den så hade de inga hemma men han tog hem en åt mig som kom några dagar senare. Fråga i din lokala järnaffär så fixar de säker hem en till dig.
 
Sv: C3

Jag köpte min toast-sak av det märket på ica maxi i alla fall :D som sagt, inte ovanligt märke.
 
Sv: C3

jag tycker om tretti, funkar skitsmidigt med dem. man köper, så efter ett par dagar ringde transportfirman och bokade in en leverans av den. :)
 

Liknande trådar

Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
793
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
1 550
Senast: Stergo
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 461
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp