calevo.com

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare monchestre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 253
M

monchestre

Har sett att många här verka handla härifrån och tänkte att man kanske vågar testa. Funkar det bra? Vad ligger frakterna på?
Hade tänkt köpa eskadron schabrak bla, är det ngn som vet hur modellerna (utom dressur för den fattade jag:smirk: ) skall översättas. Vill ha allround tror jag...

Sv: calevo.com

tänkte precis göra en tråd om samma sak :p
hur lång tid tar det innan man får grejerna ungefär?

Ok, eftersom ingen svarade tappade jag tålamodet och beställde ändå:p
Ni som beställt med "postförskott", skall man alltså föra över pengar till deras konto o sedan skickar de grejerna?
Känner mig lite klantig som beställde innan jag fattade hur betalningen skulle ske, men min tyska är inte hundraprocentig längre, jag trodde väl att villkoren skulle vara översatta också...
Ngn som vill vara gullig och berätta hur ni gjort?

Jag vet inte hur det är där, men mot postförskott brukar ju betyda att man får lösa ut varorna på posten genom att betala då.

Ja, på svenska så brukar det vara så ja, tydligen inte i Tyskland...Känns inte bra det här:crazy:

Hej!
Jo, så här gick det.
Jag gjorde beställningen och fick en massa konstiga uppgifter att ange vid betalning. Jag betalade via internetbanken, det var relativt lätt tyckte jag. Pratade även med banken och de sa att om det var knepigt så kunde jag komma in på banken så hjälpte dom mig, men det behövdes alltså inte.
Jag fick grejerna efter ca 3-4 dagar.
Allt som allt gick det ju bra, och jag kommer att handla därifrån igen.:)

ps söt katt:love:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 793
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 225
Senast: valpköpare
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 597
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 070
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka