Sv: calevo.com
Är absolut inte nöjd med deras sätt att hantera beställningar/kunder. Beställde 2 par ridbyxor som jag behövde omgående, velade mellan att beställa där och på ett annat ställe, dock hade det andra stället bara ena paret medans dessa enligt sin hemsidan hade båda hemma. Beställde och lämnade mitt visa nummer. Följde beställningshanteringen via deras hemsida för att vara säker på att inget restades. Dagen efter beställningen, stod det vaiting for delivery på båda paren skönt tänkte jag då fanns båda hemma i rätt storlek. Och jag väntade och väntade och samma text stod hela tiden på beställningen. Till slut efter 14 dagar så mailade jag dem för att fråga hur länge de tänkte vänta med att skicka dem (detta var i februari månad). Efter ca 1 vecka fick jag svar att jo de fick hem dem den 2 april så då skulle de skicka dem. Ehhhh, det ena paret var ett par vinterridbyxor, tror de själv att många vill ha ett par sådana i slutet av april ? Kanske kunde vara en idé att informera kunden att varan är slut men kommer åter i april månad (alltså 2 månader senare). Kan säga att de fick ett inte allt för glatt mail tillbaka. Jättekul när man behöver något snabbt när de gör på det viset, och tror ni inte att de paret jag behövde omgående var slut hos det andra stället tog enligt dem slut ett par dagar innan, alltså medans jag bara satt och väntade på leveransen från detta klantföretag. En sak är säker jag kommer aldrig att handla där.