california riding tights?

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare lillapuh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 2 931
L

lillapuh

Hej hej!

Är det någonsom vet vart man kan få tag på california riding tights? jag har legat lite lågt med distans och hästar ett tag, och då har det gått alldeles utmärkt att nöta på gamla ridgrejer de gångerna som jag ridit.. men nu när jag tänkt att ta upp ridningen igen så ville jag ha ettpar ny ridbyxor och eftersom jag inte kan rida i "vanliga"ridbyxor (tycker att de är så sjukt obekväma) så skulle jag beställa ett par nya från distansritt.nu (där jag köpt dom tidigare) men ser till min förskräckelse att dom ska sluta sälja dessa underbara ridbyxor, så jag kollade runt lite men har inte hittat några andra som säljer dom.. så nu hoppas jag på att någon kan ge mig lite tips om vart jag kan hitta "distansbyxorna"? jag måste verkligen ha dom!:confused:

jag hittade också några andra ridbyxor som heter "stud one".. Är det någon som provat dom och vilka ni i sånna fall tycker är bäst? och om de går att få tag på i sverige?

tack tack:D

Sv: california riding tights?

Om du inte promt måste ha stoppning i grenen och vid knäna så kan du gå in i vilken sportaffär som helst och köpa löpartights.
Både billigare och snyggare.

nu är det så att jag promt vill ha stoppning i grenen och knäna:cool:

Om du inte promt måste ha stoppning i grenen och vid knäna så kan du gå in i vilken sportaffär som helst och köpa löpartights.
Både billigare och snyggare.

Är det inte söm på insidan på alla? Jag har letat i varenda sportbutik.. Vart hittar du? Märke o modell?

Har ett par löpartights, och där är en sån där platt söm på insidan benen. Var skeptisk innan jag testade men det funkar bra ändå. Har inte fått några skav och sömmen märks inte av alls. Tror det är för att den är flat. Det är verkligen oslagbara att rida i, ytterst sköna.

Cykelbyxor då, är inte de stoppade i grenen? Antagligen inte vid knäna men det lär ju vara samma material som i löparbyxor. Någon som vet?

Har Stud one nån återförsäljare i Sverige? Det var ju torsion förr men de har väl slagit igen?

Jag har två par Stud one utan logga över benet :)
En liten logga (typ 5 cm) strax under byxlinningen bara.

Jag beställer mina direkt från tillverkaren i Frankrike, billigare, snabbare och bättre.

...skulle du ha lust att PM:a mig om kontaktuppgifter till den franska tillverkaren? hemsida?

Är det inte söm på insidan på alla? Jag har letat i varenda sportbutik.. Vart hittar du? Märke o modell?

Nu vet jag inte om mina CRT är gjorda på stuvbitar, men jag har då en ordentlig söm på insidan.
Löpartightsen har i alla fall plattsöm.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • WE-tråden
  • Besiktning nödvändig?
Tillbaka