Cancern har tagit Hans Rosling :(

Usch, jag får alldeles ont i magen. Ska göra mitt bästa för att dela det av hans material som finns på Youtube, i förhoppningen att andra tar det till sig, lär sig och låter sig påverkas.

Vi behöver någon som Hans Rosling extra mycket nu, bland alla alternativa fakta och konstiga åsikter. Vi behöver någon som kan säga vad som är rätt och vad som är fel, och vågar stå upp för det och förklara det så alla förstår. Hans Rosling var en stor människa, och världen är lite futtigare nu <3

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 839
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 309
Senast: Sassy
·
R
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 586
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen... 2 3
Svar
52
· Visningar
8 896
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II