Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Usch, jag får alldeles ont i magen. Ska göra mitt bästa för att dela det av hans material som finns på Youtube, i förhoppningen att andra tar det till sig, lär sig och låter sig påverkas.
Verkligen jättetråkigt, han har gjort så mycket för att öppna våra ögon om hur världen faktiskt ser ut bortanför medias rapportering och våra egna fördomar.
En stor förlust för världen och mänskligheten (och inte minst familj och vänner) Han var en av mina riktigt stora idoler.
Nu behöver han inte må dåligt längre, det är åtminstone en klen tröst
Vi behöver någon som Hans Rosling extra mycket nu, bland alla alternativa fakta och konstiga åsikter. Vi behöver någon som kan säga vad som är rätt och vad som är fel, och vågar stå upp för det och förklara det så alla förstår. Hans Rosling var en stor människa, och världen är lite futtigare nu
Kropp & Själ
Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
Hundavel & Ras Det är det, jo. På vanliga hemsidor så får man då upp sidor så att man kan bläddra enkelt. Pedagogiskt och enkelt, och givetvis behövs...
Lantbruksdjur Jag byter tupp ofta, av många anledningar. Någon har varit ful mot hönorna, för lite uppvaktande (typ de jag har nu), dåliga på att visa...
Ekonomi & Juridik Det är väl ändå ganska bra att dom avvaktar då dom ju bara har din sida av det hela, ser man på det utifrån sett så är det ju svårt att...