S

svea08_

vart säljs det märket? såg en fin sadelgjord på strömsholm som var av det märket men köpte den aldrig :crazy: skulle vilja veta vart man kan köpa den!
 
Sv: Capone

Kings Saddlery. Dom har ingen hemsida, tror dom finns i Kalmar. Brukar åka runt på mässor. Tycker också att dom har mkt snygga grejer! Kanske inte den bästa kvaliten, men snyggt och ser bra mkt dyrare ut än vad det är.
 
Sv: Capone

är inte kvalitén bra? :confused: för sadelgjorden va rätt fin faktist! 500 bara, ska ju bara ha den hemma när man rider ändå sen hade den såndär bra ring för gramanen :p
så de finns ingenstanns här i sthlm man kan köpa den?
 
Sv: Capone

Alltså den är helt okej, kan inte klaga på dom sakerna jag har från Capone, men det känns ju att det inte är det allra bästa lädret...

Jag är ganska säker på att Capone görs i indisk läder, och det har inte samma kvalite som det engelska. Men ingen av mina saker har gått sönder, så jag är nöjd med dom.
 
Sv: Capone

okej! men de e ju inte så dyra heller så man får väl kanske vad man betalar för eller? :)
 
Sv: Capone

Som sagt, Kings Saddlery säljer det märket :)
Dom brukar vara på Falsterbo Horse Show varje år, under stora läktaren. Skulle tro att dom är det iår igen - så håll ögonen öppna om du ska dit iår :)
 
Sv: Capone

Jag har köpt ett träns av märket Capone på Ge-Kås i Ullared om jag inte mins helt fel..
 
Sv: Capone

Jag har köpt två Capone träns.
Det med smala remmar gick sönder direkt, vid spännena gick lädret av.
Det med tjocka remmar höll bättre men flagnade och var inte speciellt fint efter någon månad:(
 
Sv: Capone

hmm.. okej :crazy: lät ju inte så bra!

Farouk: ska tyvärr inte till Falsterbo..
aja, får kolla på Mustang ska dit på torsdag de kanske har nåra andra :)
 
Sv: Capone

Det är som sagt Kingssaddlery som säljer sakerna från Capone. Tror dom har någon butik i Kalmar eller liknande (kollade eniro), men sedan åker dom som sagt runt på större mässor o dyl. De hade en hemsida förut också men den verkar nere numera. Men jag har sett dom på Gbg horseshow, Strömsholm och på Segersjö (fälttävlan), och så är de väll på Falsterbo och Stockholm Horseshow också skulle jag tro, mycket möjligt att de även är på andra större tävlingar som har utställare.
 
Sv: Capone

Kan tillägga att dom inte hade webshop på hemsidan.
Kollade även på FHS's hemsida och det står att dom är anmälda utställare iår också :p
 
Sv: Capone

Näe du det gör vi inte alls! :confused:

Vi har däremot ett liknande handelsmärke (alltså ett eget märke inom företaget) som heter Capriole och som görs av indisk läder. Och ett som heter Only som är engelsk läder.
 
Sv: Capone

Jag köpte ett brunt capone träns i Falsterbo för 2,5 år sen :D Det håller fortfarande och ser likadant ut ! Ingen ändrad färg eller något, men gummityglarna däremot gick sönder förrförra helgen på en tävling :/ :banana:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Capone

Men jag köpte ett Capone-träns där för två-tre veckor sedan, ett Capone, ingenting annat... I bra kvalité dessutom.
Affären på backaplan, Göteborg
 
Sv: Capone

Låter väldigt konstigt.. Är du helt säker på att det inte stod Capriole? Är ju rätt lika namn, och jag tror det kan vara samma producent.
 
Sv: Capone

Jag är ganska tvärsäker, och kvalitén är identlisk med capones, hm, får kolla upp det imorgon, men jag är nästan helt tvärsäker...
 
Sv: Capone

Jag har köpt ett träns på Kings, av märket Capone. Jag är helnöjd med tränset. Supersnyggt ! :D

Har ingenting att klaga på om det iaf .. nnu så länge ;)
 

Liknande trådar

Hemmet Måste köpa en ny tvättmaskin och det blir nog en Logik. Men har aldrig hört talas om det märket tidigare. Är det ett bra märke? Någon...
Svar
2
· Visningar
608
Kläder & Bli fin Om det ens är ett känt märke. Jag har en kavaj jag en gång i tiden köpt second hand som det står "Rapps dam" på. Jag hittar ingenting om...
Svar
6
· Visningar
669
Senast: Ramona
·
Utrustning Ärtan tycker inte det är så festligt när det blåser och regnar i hennes paraboler till öron. Nu tuffar hon på snällt ändå men jag tror...
Svar
15
· Visningar
991
Senast: Bison
·
Ekonomi & Juridik Såg en annons på Hästnet på en häst till salu. Säljaren skrev att hon kommer att kräva anställningsbevis av köparen med motiveringen att...
2
Svar
25
· Visningar
2 608
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp