Cardento-avkomma

H

hotstuff

har ett sto föl eCardento-Pik triumph född i år kommer att bli ca 170 cm mkt högrest,högställd,mkt långa ben,väl ansatt hals.
hur mkt är hon värd?? om hon ska säljas? :banana: :banana:
 
det var i o för sig inte min fråga men hon blir där runt omkring. en uppfödare här har mätt henne till att bli 174cm men hon sa räkna på ca 170cm,hon säger att denna metod stämmer till 99 procent :banana: så nu vet du!! ;)
 
Vilken metod var det?? Skulle vara kul att kunna mäta själv.

Det metod jag har provat "sa" att min ena skulle bli 187 cm, det tror jag inte det minsta på, men det kanske inte är samma hur mäter man med "din" metod??
 
dom sålde ett sto mkt billigt som 3årig efter cardento och hon kostade 65000kr inriden och det var mkt billigt. cardento avkommer ligger vid 70000-95000kr
 
nej mödernet spelar stor roll! En kompis sålde sin Cardento avkomma för 23.000 kr, vet en annan som säljer en för 40.000 kr. Alla cardento avkommer blir ju inte lika bra som pappa...
 
vad var det för möderne på den som din kompis såldè? var det ett föl :banana: :banana:
 
Den ena ue. Maraton den andra ue. Pik Trumph, båda klass I på fölvisning.
 
Den ena ue. Maraton (3 år) den andra ue. Pik Trumph (föl), båda klass I.
 
ok vart fanns det annons på dem? :cry: det var billigt det stod de i skåne eller? :banana: :banana:
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 043
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 382
Senast: Sirap
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 754
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Burkfisk
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp