Carlscrona-Rider...

A

Amia

Vad tycker ni om de? Ska köpa ett par sådana nu på lovet, fick nämnligen ett presentkort på ett par sådana när jag fyllde år.. Har hört en del som inte tycker om de, men vad tycker ni?? :confused:
 
Jag tycker att dom är helt ok :)
mattrialet (på de knäskodda)är sååå mjukt, dom är jätte härliga.
Visserligen föredrar jag helskodda men det finns det ju me´innom carlskrona riders.
dom håller bra i, ialla fal av den erfarenheten jag har haft av de ridbyxorna. :bump: :bump: :bump: :bump: :bump:
 
Jag tycker att dom är helt ok :)
mattrialet (på de knäskodda)är sååå mjukt, dom är jätte härliga.
jag föredrar helskodda men det finns det ju me´innom carlskrona riders.
dom håller bra i, ialla fal av den erfarenheten jag har haft av de ridbyxorna. :bump: :bump: :bump: :bump: :bump:
 
Jag tycker att dom är helt ok :)
mattrialet (på de knäskodda)är sååå mjukt, dom är jätte härliga.
jag föredrar helskodda men det finns det ju me´innom carlskrona riders.
dom håller bra i, ialla fal av den erfarenheten jag har haft av de ridbyxorna. :bump: :bump: :bump: :bump: :bump:
 
Jag tycker att dom är helt ok :)
mattrialet (på de knäskodda)är sååå mjukt, dom är jätte härliga.
Visserligen föredrar jag helskodda men det finns det ju me´innom carlskrona riders.
dom håller bra i, ialla fal av den erfarenheten jag har haft av de ridbyxorna. :bump: :bump: :bump: :bump: :bump:
 
Jag tycker att kvalitén är ganska dålig faktiskt. Mina gick sönder på många ställen ( iofs i sömmarna) efter mindre än ett år. Nu när jag har haft dom i tre år (lagade dom där dom hade gått sönder) har dom gått sönder i själva foten, mitt i lädret, jag använder dom 2 till 3 dagar/vecka. Om jag var du skulle jag satsa på ett par graninge istället. Min kompis har haft sina graninge lika länge om dom har aldrig gått sönder.
 
Tycker de är riktigt bra! Har haft både Graninges och Carlskrona och de är nästan likadana...med skillnad att carlskrona är billigare! Det finns nu också o modell med dragkedja! Snygga!
Smaken är ju som baken; delad! Jag gillar i alla fall Carlskrona!
 
tycker bara bra om carlscrona. :bump:
har iof kängorna,
men dom har hållt bra länge,några år.
fast nu e dom ganska slut så dags att köpa nya.
 

Liknande trådar

Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Mamma fyller 70 om knappt 2 månader. Jag vet inte vad jag ska köpa. Så i den här tråden får ni tipsa om alla presenter ni kan komma på...
2
Svar
23
· Visningar
1 217
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, finns det porr som är producerat på ett sätt som inte är "skadligt" för de som gjort den? Jag kan ärligt säga att...
2
Svar
33
· Visningar
2 944
Senast: Sel
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp