JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Carrie valde att sadla om
(Gefle Dagblad)
Det är lite som Pettsson och Findus i Carries sadelmakeri. Men katten heter Pricken och verkstans ägare är Carrie Axelsson.
Läder- och limlukt blandas med ett stänk oljedoft. På bänkar, hyllor, bord och golv ligger verktyg, maskiner, spännen och skinn i en salig blandning.
- Jag städade en gång men då hittade jag ingenting, säger Carrie med ett skratt.
http://www.arbetarbladet.se/GDsport...g_1=102&Toppelning_2=199&variabel=RIDvinj.gif
Moderator
Hästnyheter
(Gefle Dagblad)
Gävle ryttarsällskaps Sandra Westberg vann med sin Rodezza i Bollnäs hopptävling på lördagseftermiddagen...
Hästnyheter
(Gefle Dagblad)
Högbo ridklubbs Pernilla Norin/Mitterand tog dubbla andraplaceringar vid regionala dressyrtävlingar i Sala...
Hästnyheter
(Gefle Dagblad)
Högbo ridklubb vann årets Ponnyallsvenska division I-dressyr. Därmed går de upp i elitserien redan till hösten...
Hästnyheter
(Gefle Dagblad)
Hofors ridsällskaps Jennifer Vakkuri blev bästa ryttare i Bollnäs fälttävlan i helgen. Hon vann med Moonlight och blev...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Åt frukost på balkongen, för första gången i år :love:
Nu kurerat mig med ögondroppar och nässpray, hjälp vad pollenet sätter sig på...
Lightzone
2 minuter sedan
Svar: 633
Visningar: 18 118
Allmänt
Pyramider i Sverige
Kultur Hur många pyramider finns det i Sverige? Jag har besökt Stierngranats grav i Stjärneborg (Aneby kommun) och von Hallwyls grav i...
Dyngpeter
3 minuter sedan
Eurovision 2025
Kultur Vi ser ju bara för barnen, när intresset slutar där så blir vi nog soffliggare igen :) så hjärtrösterna blir ju nästan lika kul som när...
Badger
6 minuter sedan
Svar: 1 072
Visningar: 23 899
Allmänt
Hönstråden II
Lantbruksdjur Det här är intressant. Jag har några raser som inte ska vara ruvningsbenägna och några som ska vara det. Här är det alltid någon som...
Efwa
3 minuter sedan
Svar: 1 952
Visningar: 188 738
Djur
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Min vän fick ta bort en 6 månaders hund som då för 20 år sen var dåtidens svar på bullyaveln.
Tragiskt men nödvändigt när dom är födda...
Nota
13 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 607
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Man får inte mycket gjort på dagarna, underhållning hela tiden 🥰
Tajger
27 minuter sedan
Svar: 961
Visningar: 69 808
Hund
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Ja överlag funkar den gården för max 2 hästar, finns inte utrymme för mer. Och 1 ha är väldigt lite, men med markpriserna här är det...
warg
1 minut sedan
Växande juver-hormoner?
Avel Hur långt innan fölning kan en omföderska börja fylla sitt juver? Menar alltså inte några dagar innan, utan kan det ske redan 1,5 månad...
Månskensbonden
31 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 8
Avel