JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hur många pyramider finns det i Sverige? Jag har besökt Stierngranats grav i Stjärneborg (Aneby kommun) och von Hallwyls grav i Västerljung (Trosa kommun). Av en händelse fick jag veta, att det finns en pyramid också i Järfälla.
Finns det ännu fler pyramider i Sverige? Även pyramider i övriga Norden skulle vara intressant att få kännedom om.
Pyramiden i Järfälla (Adlerbergs grav):
https://www.svenskakyrkan.se/jarfalla/pyramiden
Skola & Jobb
Jag har funderat på en sak och har nu kommit till slutsatsen att det skulle vara oerhört intressant att höra hur ni andra resonerar...
18
19
20
Hästmänniskan
Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst.
Härom veckan satt jag och...
2
3
Övr. Hund
... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Hästvård
Intressant och relevant artikel jag hittade på Fass hemsida. Artikeln i sin helhet finns på...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Tog en snabb lunch medan jag jobbade idag och ska strax ta min lunchrast under en promenad ner till kontoret. Fantastiskt väder idag för...
Islandshästryttare
1 minut sedan
Svar: 644
Visningar: 18 480
Allmänt
Husvagnsrenovering
Fritid Viktigaste "renoveringen" är nog att se över lister och annat så att det inte finns läckage, kan vara värt särskilt när den är i så fint...
vilde
8 minuter sedan
Dejting
Relationer Kan nog inte vara seriös med alla dessa oseriösa trådar längre. Pippifågel. Pelikan. Potatismos.
/ser mig själv ut
_Elly_
11 minuter sedan
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Nej precis, var det jag tänkte på. Har läst att många i Skåne verkar ha problem med lera och blåst och regn hela vintrarna :(
Nota
2 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Inget jag stör mig på utan bara konstaterar att hon inte är den mjukaste ryttaren. Hon blir hela tiden bättre men minnet av henne...
Fiorano
5 minuter sedan
Svar: 1 444
Visningar: 112 624
Grenar
Stora shoppingtråden III
Utrustning Hittade ett par stövlar som skulle kunna fungera på mina breda ben men fick mail nu om att dom var slut i lager. Och det är den enda...
sweep
Idag kl 12:41