JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Casall får vänta på comeback
Moderator
Hästnyheter
Nu har Rolf-Göran Bengtsson fått hem Casall-fölet han fick av Holsteinerförbundet vid Casalls avtackning tidigare i år. "Hon är...
Hästnyheter
Rolf-Göran Bengtsson och Oak Grove’s Carlyle är i farten. I Frankfurts 1,50 tog de sin främsta placering hittills på den höjden...
Hästnyheter
Det blev ett känslosamt avsked när Rolf-Görans Bengtssons mästerskapshäst Casall Ask flyttade från honom till holsteinerförbundets...
Hästnyheter
Rolf-Göran Bengtssons avskedsföreställning med Casall Ask blev som en sannsaga. Hingsten vann sin allra, allra sista start i...
Eurovision 2025
Kultur Man kunde välja hur man ville rösta. Det var inte enbart med app, men det gick att rösta med appen. Jag provade inte att ringa, så jag...
Mabuse
5 minuter sedan
Svar: 1 150
Visningar: 27 870
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Fick hem en låda från matsmart igår (borde döpa om till blandsmart haha) och trosorna från pierre robert var så sköna så la precis en...
Fjordfrälst
7 minuter sedan
Svar: 1 014
Visningar: 29 549
Allmänt
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag förstår precis känslan men skulle ändå rent så som utomstående som slipper känna försöka uppmuntra dig till att vänta. Jag började...
Alexandra_W
11 minuter sedan
Brunstproblem?
Ridning Det kan ju skilja sig otroligt mycket mellan individer. Mitt sto behöver tillskott från tidig vår till sent in på hösten. Tar jag bort...
animalasia
35 minuter sedan