Catago vintertäcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Televinken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 769
Sv: Catago vintertäcken

Mitt nya 300g bruna utetäcke är stort i storleken.
Regntäcket som jag köpte förra året är normalstort.
:crazy:

Nu har jag fått täcket! Det är jättefint, speciellt med rött mot min mörka pålle!:love:

Jag kan dock tycka att det är lite litet fram i bogen, men resten av täcket är i normal storlek. I och för sig är min häst ganska kraftig och ligger mitt mellan två storlekar...:crazy:

Nu har jag köpt mig ett åxå, blev ett rött fint. :) Passformen verkar mkt bra, satt som en smäck på min pålla. Normal i strl skulle jag säga. Fodret närmast hästen är i ngt mkt behagligt material liknande fleece fast inte alls lika ulligt (microfiber??). Har inte börjat använda det ännu dock så hållbarhet o hur det ligger vid rörelse vet jag ännu inte.

Liknande trådar

Utrustning Undrar över skillnaderna mellan "originalet" Equiband och de billigare varianterna som Catago. Verkar fylla samma funktion men det...
Svar
1
· Visningar
314
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Söker efter tips på vilka vintertäcken som kan passa en häst med storlek 145 med bred bringa. Har kikat på Rambo täcken bor i...
Svar
4
· Visningar
392
Senast: Freazer
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av detta och har använt det? Fungerar det? Hur blir hållbarheten? Jag har en fyraåring som lever rövare i hagen... 2
Svar
24
· Visningar
1 046
Senast: Sassy
·
Utrustning Funderar på att investera i boxmattor, ni som har eller har haft, vad är era erfarenheter? Går det åt mindre strö eller lika mycket men...
Svar
17
· Visningar
1 277
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka