Cavallo ridbyxor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare breccia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 975
B

breccia

Vad kostar dem? Håller det länge? Visst är det väl dem som också är bra, håller hur länge som helst? Eller har jag inbillat mig? Tycker de är så fruktansvärt snygga, speciellt de bruna :d Är de värda sitt pris?

Jag tycker de är klart prisvärda. Dottern älskar cavallobyxorna och sliter kraftigt på dom, och dom håller.

Tycker också att dom är snygga, men mina krympte i tvätten.. Tycker att du borde köpa ett par i en större storlek än du brukar så är det nog inga problem

Jag har ett par, kostade 1200.
Mina sprack i knäna på engång nästan. Men annars har de fungerat bra.

Tur att jag är en hejjare på att sy då ;)
Jaa, då får fornarina braxxen vänta :p

Ja men alltså de sprack bara lite, man behöver inte ens sy :idea: haha nej men det syns nästan inte.

Fast det är roligare att köpa jeans ändå.

Ja det har du ju rätt i!
Det lät snyggt med bruna, det gjorde det verkligen.

du och urbanturban kommer lätt bli snyggast bland dressyrarna. ;)

urban är redan snyggast :love:
du ska bara veta hur kär jag är i honom just nu, det här är så underbart så att det finns inte!

Jag har bara bara Cavallo och de har kostat cirka 1200 i flera år. Jättebra - de svarta tappade färgen efter flitigtflitigt användande i två år så det får vara ok. vill inte ha andra märken än Cavallo.
Kul att det går bra för er!! Vi kan tom rida ett helt program ihop med bakbenen nu, utan att de kommer ett halvt program efter! Det du ;)

Jag tänkte ju ha bruna, Ubbe är assnygg i brunt! :love:
Helt otroligt :bow: Vi har ännu inte lyckats få mer än 54% i LB:1 :o :D Men vi kommer igen nu i vår! :bump: Ska du tävla något då?
Det har vart många och kollat på Elvesta från Uringe, du är inte en av dem månn tro? :)

Jag har ett par mörkbruna - jättefina tycker jag. Men de måste du ha sett. Sen har jag ett par som är brun/beiga, nästan så de drar lite mot orangehållet men ändå inte oranga. Svårt att förklara. Men välkommen i brunskalan, jag har allt i brunt numera.
Nej jag är inte en av dem som varit och kollat, vi trivs lite för bra för det. Men vi har haft hårda tider med hyreshöjningar och inte såååå roliga typer i vårt stall. Jag hoppas på att flytta in snart då jag trivs bättre med dem där inne. Men det tuffar som vanligt - ni får komma ut och fika en dag! :)

Jo, när jag tänker efter så har jag nog gjort det! :) Kanske du som har fått mig att vilja ha dem från början, du klagade ju på mina brunrutiga ;)
Det är ju bra att ni trivs :) det är guld värt att stå där man trivs och hästen också, våra hästar älskar Elvesta :bow:
Jo, vi ska komma ut någon dag, i helgen kanske. Suz tjatar ju också ;)

jag har marinblå helskodda, skinn.. kostade 990 kr ;) jätte bra , har aldrig haft nåra bättre ridbyxor! :love: gått sönder lite vid knäna men sen är dem 2 år gammla oxå<!!

Vad kostar dem? Håller det länge? Visst är det väl dem som också är bra, håller hur länge som helst? Eller har jag inbillat mig? Tycker de är så fruktansvärt snygga, speciellt de bruna :d Är de värda sitt pris?

Jag skrev i en annan tråd att jag tyckte Euro star var de bästa, men jag tror jag ångrar mej ;) Nu när jag tänker efter så är nog mia Cavalloridbyxor mina absoluta favoriter. Har två par, som jag haft i tre år nu. Supersköna och med bra stretch (vilket jag tycker är jätteviktigt... det får inte strama över knäna för då får jag panik). Tror mina kostade 1900kr styck. Väl värda sitt pris (tvättar dom nog nästan en gång i veckan och de ser fortfarande ut som nya)

Sv: Cavallo ridbyxor

Mina cavallo har då hållt och dom är väldigt sköna,
fast mina har inte krympt i tvätten (som någon annans gjort).
dom sitter bra och var inte speciellt dyra (1200 kr gav jag för mina helskodda).

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: Ramona
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka