Cavallo Talent

L

Lillsara

Tjo! Är det någon som vet om de stövlarna ( cavallo talent ) finns att köpa i/ eller i närheten av skåne?
Givetvis undrar jag ju också om någon har dessa och kan säga något trevligt om dem? :banana:
 
Sv: Cavallo Talent

Stela är dom iaf... :crazy: Jag tycker inte om dom alls.. Ända Cavallo-stövlarna jag sett som är mjuka och fina är ungdomsstövlarna.
 
Sv: Cavallo Talent

jag har dom stövlarna och älskar dom!

visst är dom stela, men inte FÖR stela! skavsår fick jag bara första gången jag använde dom! har gått snabbt att rida in dom, trots att jag rider i dom väldigt sällan!

jag :love: dom! :bow:
 
Sv: Cavallo Talent

du kan inte ta någon bild då du rider i dem så att man kan få se hur mycket de har sjunkit och hur modellen är "irl" så att säga i stället för Cavallos hemsida.
 
Sv: Cavallo Talent

jag har såna och de är riktigt sköna för att vara läderstövlar :D
är jättenöjd med mina och priset är ok åxå :)

här finns en hyfsad bild på dem irl
 
Sv: Cavallo Talent

ska kolla om jag har någon bild, annars kan jag ta på fredag.


hittade den här bilden, enda jag har där stövlarna syns alls. då är dom använda i snitt 1 gång i veckan i 3-4 månader:

mejramfeb065.jpg
 

Liknande trådar

Utrustning Efter 8 år utan egen häst (men två barn senare😊) har jag äntligen blivit med medryttarhäst. En fin trevlig dressyrvalack och det är SÅ...
Svar
12
· Visningar
343
Senast: Sirap
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 294
Senast: Buongusto
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 127
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp