Cavallo träns.

Sorbe

Trådstartare
Hittade ett häftigt träns från Cavallo idag, dock vet jag inget om det, någon här som kanske har koll. Det var ett träns med bredare nosgrimma, strass i två rader på nosgrimma och pannband, en över mitten och en under mitten om ni förstår.

Någon som har ett sånt? Sitter stenarna kvar? Bild? Pris?

Sv: Cavallo träns.

Såg ett sånt i affären häromdagen, såg jättefint ut och tror att prilappen låg på 2899 eller nåt sånt. Synd att man inte är dressyrnisse;)

Tjuvar tråden lite när det gäller Cavallo och passar på att fråga om något vet ifall de har brunt läder?

men jag såg inte att hon hade skrivit det ursäkta

Det är jättehäftigt!
Jag klämmde på det i affären och det kändes som att stenarna var hårt limmade. Petade ganska mkt på dem och de höll.:angel:

men jag såg inte att hon hade skrivit det ursäkta

du behöver ju inte ta det så personligt;)

TS- Själv är jag inte så mycket för bling-bling men det där tränset lät häftigt! Hoppas du kan ta bild på det!:)

Jag har ett brunt cavallokandar som är rundsytt. Mörknade en hel del, men är jättefint på min mörka häst. Lädret är jättemjukt och fint

Just ja, jag kom på att jag fotade nosgrimman förra veckan. Dock ingen bra bild. Klickbar.

Hmm.. jag googlar och söker, men hittar inte detta träns till salu någonstans :(

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka