Cavallos ridstövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare emelit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 4 841
Sv: Cavallos ridstövlar

Jo jag har stövelsträckare i dem när jag inte använder dem men lädret är så mjukt nu så att de åker ner en liten bit när man rider. Men som sagt snacka om kavlitet.

låter som om de är som ett par raggsockor med utsliten resår ,
varför använder du inte de nya då ?

de tr rätt bra det också ,
så nu blir det nya då ? låt stövlarna vila i frid

Har du köpt dem nu? :D Tycker det verkade vara ett väldigt bra köp, dock har jag ingen erfarenhet av just Cavallos stövlar! :)

Men ni som säger att det är omöjligt att hitta smala stövlar i billiga märken, inte då. :p Jag har ett par Jacson som är 36 i vaderna och 51 höga. När jag köpte de sa de på affären att de går inte åt precis, inte så många som kan ha den storleken. :p Så det är väl därför det inte är så vanligt bland de billigare märkena...

vissa storlkear går inte år så mycket. emdnas vissa är omäjliga att få tag i då alla har den storlken ,

hade problem att hitta mina då mina vader är smala , men den som söker skall finna

jag har två par cavallo, 1300 resp 1500 betalade jag, men det var ju hyllvärmare som inte gått sälja. så jag gav dom ett bud, och sa ni får behålla kvittot. men jag har ju bekymmer med stövlar. jag har storlek 40, och smala vader, men cavallo verkar ju sitta bra, har inte hunnit använda dom ordentligt änn, för jag började rida i våras. men min ridlärare sade bara att "ja, dom är bra.....för bra." sedan skrattade hon..men jag är lite småkär i mina cavallo.

har ett par cavallo och haft ytterligare ett par innan kanonbra stövlar har bara gott att säga om dom.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
33
· Visningar
1 268
Senast: Sirap
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
617
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: clusia
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka