CD läsaren dummar sig

M

Minime

Har sökt men hittar inget liknande... annars ber jag om ursäkt :bow:

Probemet började med att det inte gick att bränna skivor, precis som om datorn inte "hittade" dem. Fick bara meddelande om att sätta i en skiva i e:. Löste bränningen på annat sätt o funderade inte mer på det då det är ytters sällan jag bränner skivor.

Men så köpte jag ny skrivare o då "hittar" den inte installationsskivan till den heller!! Men så kommer syster ner o berättar att hon spelat ett Nalle Puh- spel, o DEN skivan läser den minsann!! :mad:

Varför funkar det ibland och andra ggr inte?!? :confused:
 
Sv: CD läsaren dummar sig

För att CD/DVD-läsare/brännare har kortare livslängd än en kolgruvearbetare med pyrokinesi och adhd.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 266
Senast: snajl
·
IT & mobiler Det är något fel på min tre år gamla Vaio laptop, den verkar ha glömt att den kan spela upp skivor :crazy: Stoppar jag i en cd/dvd i så...
Svar
3
· Visningar
3 785
Senast: Frrostha
·
Hästmänniskan Ursäkta långt meddelande. Skulle bli jätteglad om någon orkade läsa igenom allt och dela med sig av sina tankar. Livet som hästägare...
Svar
18
· Visningar
2 816
Senast: Teilani
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 897

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp