CDn har fastnat!

Bison

Trådstartare
Ja cd enheten har fastnat på min HP laptop, det händer inget när man trycker på knappen, har försökt pilla ut den men den sitter totalt fast.
Vad göra?
Var kan man lämna in den?

Sv: CDn har fastnat!

Det brukar finnas ett litet evakueringshål. Kolla på "luckan" till CD:n. Böj ut ett gem och pilla i hålet så ska den öppna sig.

Kolla för säkerhets skull i instruktionsboken, det brukar finnas med under felsökning.

Sv: CDn har fastnat!

nu har jag fixat med en hårnål! Den ploppade upp så snällt o nu fungerar den som vanligt igen :)
Tusen tack för hjälpen :bow: :bow: :bow: :bow:

Liknande trådar

IT & mobiler Härom dagen fick jag nedanstående meddelande på min dator. Det går inte att klicka på knapparna och jag kommer inte in i datorn. När...
Svar
11
· Visningar
444
Senast: Görel
·
IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
406
Senast: fejko
·
IT & mobiler Mitt Facebook konto har en live.com adress som kontaktmöjlighet men pyttemjuk har ändrat så det är numera en Outlook adress. Så jag kan...
Svar
15
· Visningar
596
Senast: hastflicka
·
Småbarn Sonen har ett stort behov av att utforska med händerna/känselsinnet. Han vill klämma, känna, bygga, plocka, hälla och skruva. Har han...
Svar
17
· Visningar
1 098

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka