CH sadeln från H**Ks

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Colombia_Girl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 820
C

Colombia_Girl

Nu är det inte lång tid kvar tills den nya CH sadeln kommer till butikerna (h**ks). Den 15 sep. kommer den till Huvudlagret.. ska bli spännande att se vad det är för något.... :D

:banana: :bump: :bump: :banana:

Sv: CH sadeln från H**Ks

Mmm undrar om det är en skräpsadel (som den ser ut :devil: ) eller om den kanske är bra??? :angel:

de sjuka med sadeln (den pecan färgade) är att det inte finns någon gjord eller nått träns eller några stigläder i samma färg.... så för matchningstokiga så är denna sadel inte ett alternativ :) :)

något jag tänkt på ( som egentligen inte alls har med sadeln att göra) är att de som tävlar på jätte hög nivå alltid har ljusa sadlar men inte lika ljusa träns..

Det finns ett träns i katalogen som är i "pecan" färg. Även en martingal.

Sen tror jag att man kan matcha med tobacco.

Jag tror att denna sadel kan vara helt ok, den har tex samma garantier som Gold Medal som är betydligt dyrare. Sen tycker jag att de övriga Claridge House grejerna är i helt ok kvalitet. Ska bli intressant att se och klämma på sadlarna bär de kommer in i butik!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 563
Senast: julgrisen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 110
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 331
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka