CH Trevor Flatback

MissOnly

Trådstartare
Är nyfiken på den! ngn som har en bild som INTE är frå katalogen? exempelvis när den ligger på hästen eller dyl. ?

:bump:

Sv: CH Trevor Flatback

En tjej som stog i8 stallet förut hade en sådan, den såg inte för rolig ut... Lädret var plastigt och sadeln såg typ målad ut. Kan inte uttala mig om ngt annat...

Jag har ingen bild men kan iaf berätta att jag provsuttit den sadeln och den var väl ingen höjdare direkt...

Är nyfiken på den! ngn som har en bild som INTE är frå katalogen? exempelvis när den ligger på hästen eller dyl. ?

:bump:

Jag har köpte en, (på väg) och jag har två väninnor som har en och är jättenöjda. Jag har provridit den och tycker den är skön. Karolajna här på buke är en och hon har bild på den på hästen.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 283
Senast: Iamia
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 489
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 392
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka