Chagall 455

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare piggy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 827

piggy

Trådstartare
Är det någon som vet vem som är uppfödare till hingsten Chagall 455? Han föddes 1966 och togs ur avel 1985.
Tror att han såldes utomlands men ej säker.

Vet någon mer om denna hingst?

Piggy

Sv: Chagall 455

Chagall föddes 6 juni 1966 hos Ingvar Henriksson, Staffanstorp och köptes till Flyinge som föl.

Chagall togs ur aveln 1985 på grund av att han tyvärr blev infertil på äldre dagar. Han stannade kvar på Flyinge ända tills sin död 1990.

Att han var elitpremierad och lämnade flera internationella dressyrstjärnor vet du kanske redan?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 636
Senast: Dentaku
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 487
Senast: Edla
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader... 10 11 12
Svar
237
· Visningar
17 121
Senast: Migo
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 817
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejting

Hund, Katt, Andra Djur