JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Champion of the trainers ny tävling i Globen
(Ridsport)
Under årets Stockholm International Horse Show, som hålls i Globen den 26-28 november, arrangeras en ny tävling - Champion of the Trainers, där hopptränare möter sina bästa elever.
Läs mer...
Moderator
Radannons
Bevaka ridsporten som ung journalist!
Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Hästnyheter
Nu är det klart vilka unga dressyrhästar som gör upp i Champion of the Winners under Sweden International Horse Show. Det är sex...
Hästnyheter
Den populära tävlingen Champion of the Youngsters kommer tillbaka under 2018. Liksom tidigare går den på Grevagården i Skövde i augusti...
Hästnyheter
Årets sista stora unghästbattle är klart. Ett sto Astoria tog hem segern före två hingstar Amplemento och Zappa. Finalen gjordes än mer...
Svensk Politik 4
Samhälle Nej, min upplevelse är att polisen är mycket noga med att identifiera sig. På svenska. Hur det var i det här fallet vet vi inget om.
Hermelin
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter ÄLSKAR min från gardena, har bara hyllningar till den. Tror den är tre-fyra år gammal och är som nu fortfarande
Unafraid
2 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Just nu har jag ju ingen häst. Men på de 20år jag hade häst var det ytterst få veterinär fakturor. Kanske två gånger jag kom upp i...
Dorinda
Alldeles nyss
Dressyrhingsten Skyline to B.
Avel Jag tolkar det som en häst med mycket integritet och att stort självförtroende. Inte för alla, men heller inget direkt negativt.
Bee
2 minuter sedan
Svar: 205
Visningar: 23 421
Avel
Födda-24
Avel Hon är gallig i haserna. Lite mer i den ena. Bad min veterinär kika och hon tyckte vi skulle röntga och bilderna skickades till kirurg...
Ketrawzc
Idag kl 12:46
Svar: 96
Visningar: 6 549
Avel