chaps! måttbeställa, var?

lizan

Trådstartare
Moderator
Tänkte att jag skulle köpa mig ett par chaps, men affärerna här omkring har inte mycket till utbud.. inte dom jag varit i iaf.. och passformen är URUSEL!!!!

svintajta över låren och stora som hus över knäna och ner..

så jag tänkte att man kanske skulle måttbeställa ett par?
men vart kan man göra det?
finns det på nätet?
någon som gjort det och är ni nöjda/missnöjda?

Sv: chaps! måttbeställa, var?

dyón kan man måttbeställa, både shortchapsen och de långa jag hade, vet inte vilka du syftade på (korta lr långa) iofs.
men det är mitt tips. och om det är shortchapsen får man byta dragkedja omgående så dom inte spricker.

dom smittar lätt av sig :D
dom går iaf att måttbeställa, gå till någon som tar in dyón och prata med dom.
fast man får vara beredd att det kan vara lång leveranstid, mina är standard S men det tog 3-4 månader iaf, Belgien krånglar...

blää vad tråkigt att vänta så långe!!! :eek:

då kommer jag ju inte ha dom förns till sommarn.. o då vill jag ju inte ha några chaps heller! :mad:

jag fick mina dan före julafton för ett år sedan :p
annars finns det väl några försäljare som var bl.a. på globen man kan kontakta? iofs vet jag inte vart dom håller till men det kan ju vara värt ett försök.
prata med såna som gör mc-ställ?

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 205
Senast: super
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 206
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 859
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka