Chaps o Ridskor ?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare asp-en
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 57
  • Visningar Visningar 4 863
Sv: Chaps o Ridskor ?

Varsågod ;) I dressyr får du tävla i Jodphursskor och Shortchaps (utan fransar) på lokaltävling om inga ändringar i TR gjorts (det har ju kommit nytt TR i dressyr nu i år.)
Men maila förbundet och kolla upp det får du se.

I hoppning får du tävla i det åtminstone på lokalnivå, tror även att du får tävla med jodphurs + chaps utan fransar på regionalnivå också.

Okej :)
Men länken funka inte förut .. men vet du ngn it-sida som säljer Dyón chaps, och Jodphursskorna

Skulle hellre ha köpt stövlar än skor och dyonchaps. Ungefär samma pris men stövlar ger såå mkt bättre stöd!

Okej, men ja vill inte hålla på och byta skor så ofta. då jag hällre går runt med skor än ridstövlar.

Kan varmt rekomendera jacsonchaps, helt i mocka utan nån såndär extramockagrej på. Skitbra är dom! Hööks chaps suger :mad: !! Dom jag hade började gå sönder efter en månad.

hehe okej, ska ta o leta lite nu när ja har fått tips :D

Missestar skrev:
Jacsons's leggins är bra :)

Ja, jag är jättenöjd med mina!! :love:

Nu på vintern har jag mina gamla MH muckers till, underbara!! Men måste köpa andra ridskor till våren, så det här var en jättebra tråd!!

Ska nog ta och köpa Jacsons's leggins då dom värkar väldigt bra :idea:
och så ska ja nog ta o köpa Jodphurs skor till men vet inte vilka en :p

Någon sida som har Jacsons's leggins kanske ?? :confused: :p

Senast ändrad av en moderator:

Gör det!! Dessutom var det 1 års garanti på alla sömmar och dragkedjan!! Fast det kanske det är på de flesta märken iofs.

Bild-994.jpg

Är det sånna som Jacson ni har? :confused:

Mm, har du ngng bild på dom? skulle hällre vilja ha de då dom skulle passa mer med mina ridbyxor, och så skulle jag vilja ha buna skor till

Jag har en på Lunar, på mitt kollage. Men jag kom inte in på Lunar nu... Eller ja, jag kom in, men sen gick det inte att göra nåt mer.

men om du har Lunar kan du ju prova!! Jullejordgubbe heter jag, bilden ligger under Övrigt på Kollage!!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
138
Senast: NilHe
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 628
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?