nightcrawler

Trådstartare
var får man tag i chaps med fransar nu för tiden? gjorde mej av med mina eftersom dom satt dåligt. har inte hittat några sen, inte modernt har dom sagt i affärerna. jag personligen tycker det är bra mycket snyggare

Sv: chaps

Jacsson har både med fransar och utan så hitta någon som säljer det märket så kan du ju alltid beställa...
Lycka till!

Sv: chaps

nightcrawler skrev:
var får man tag i chaps med fransar nu för tiden? gjorde mej av med mina eftersom dom satt dåligt. har inte hittat några sen, inte modernt har dom sagt i affärerna. jag personligen tycker det är bra mycket snyggare
Har ett par jag inte använder .......

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Lisen82
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 589
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka