Charles Owen hjälm, smakråd?

Tillys

Trådstartare
Jag tänkte köpa en Charles Owen hjälm i modellen AYR8 med piping, men man kan ju välja alla möjliga färger. I vanliga fall hade jag tänkt stilrent och ingen färg men tycker själva grejen med den hjälmen är pipingen.

Ska man våga typ röd piping eller köra på något stilrent typ matt guld eller silver? Kom med era tankar :)

912A0F9A-9777-41A1-92EE-445F0F5E8F12.jpeg
 
Tävlar du? Har du isåfall någon speciell färg på tävling, som du kan matcha?

Jag personligen tycker om att ha matchade outfits, men jag har alla möjliga färger så jag hade valt typ silver som funkar med allt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Funderingar kring tvåsamhet fortsätter att ockupera min hjärna till och från. Och det är väl inte så konstigt, för det tar väl ett tag...
Svar
4
· Visningar
1 035
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 066
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp