Charles Owen-hjälmarna..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 46
  • Visningar Visningar 3 058
F

Farouk

Någon som vill slänga in några bilder på den VANLIGA Charles Owenhjälmen med läderband, samt den som är av John Whitakermodellen? :) (Sorbe? :angel: )

Helst den svarta och inga bilder på ENBART hjälmarna, utan dom ska sitta på en människa ;) :D

Sv: Charles Owen-hjälmarna..

Haha, förvänta dig inte att få se en bild på mig och min nya JW som jag köpte idag! ;)

Har du köpt en idag? :eek: :D
Då tkr jag absolut att du ska slänga in en bild!
Du kan ju censurera bort ansiktet om du vill :D

Tack för bilderna :)

Haha, jag väntade på det där! :rofl: .

Japp, skulle köpt en igår, fast de hade bara blåa hemma och jag har redan en blå, så det beställdes en svart till mig som kom idag! *Sorbe älskar de suuuper-snabba leverantörerna!*

Vad gick den på uppe hos dig? :)
Kul att jämföra priser litegranna..

Om det är fler som gar EGNA bilder på hjälmen - lägg gärna in :bump:

Här i affären i centrum kostar det 2995 kr, men jag fick 10% rabatt så jag betalade 2695,50 tror jag! ;) haha.

Skara Hästsport är den ända registrerade leverantören till JW produkter i Sverige. De har hela deras sortiment.

Ligger på ca 300 kr i pris.

Jäklarns då :(

Tar dom hem på beställning eller?

Hihi, måste bara kontra med att min JW kostade 2 395 kr på Travshopen i Mantorp! :D Billigare än Sharpman som tar 2 800 kr.

Skara hästsport sattsar verkligen på att bemöta kunder på ett väldigt trevligt sätt (nästan så att man vill ge ett smörpacket, iaf på Globen fick jag det bemötandet). Som Sorbe säger Maila de är jättebra och sköna att ha med att göra.

/Salinero - Vill bosätta sig i Skara Hästsport butiken :D

Men SO!?! Jag bryr mig inte! Jag har en ny nu och skit samma! Inte pengarna som spelar roll! :mad: . Så kan alla sluta skriva till MIG att de vet vart de finns billigare å blablabla?!

Ridsportshopen har den för typ 2287 kr eller nått på hemsidan, men de har tydligen höjt nu till 2400 kr... Sen är den mycket billigare att beställa utomlands. Men jag bryr mig INTE! Nu valde jag att köpa den i affären som finns här där jag bor!

*sur? ja, trött på att alla försöker få mig att inse att jag köpt en på ett dyrt ställe, jag var FULLT medveten om det!*

Jag tror inte det var något illa menat från övriga. Folk har kanske inte nämt summan spec. till just dig det var ju inte ens du som startade tråden? Om Farouk kanske vill köpa en sånn hjälm t.ex., då kanske hon vill köpa den där den är billigast. Det var ju du som tog upp summan när du skrev att du fått 10% rabatt etc. så det var nog därför folk började rada upp summor.. ta in så himla illa vid dig människa :p tror inte folk menar något illa bara för det.

Nej, men det är det att hon svarade till mig, inte Farouk, kolla i högra hörnet så ser du! Det jag stör mig på. Känns som folket skriver "Hahahaha. F*n vad du kastade bort pengar där! Vet vart de finns billigare å blablabla!". :smirk:

Jo fast jag brukar också svara ibland och det händer att jag glömmer att "låna knapp" etc. så det är ju inte säkert. :)

Äsch, alla handlar ju var dom vill. En del väljer ju att handla där det kanske är dyrare, men där det å andra sidan är riktigt bra service etc. :)

Alla får ju handla var dom vill! :)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522
Hundhälsa Vår hund på drygt 7 kg ska genomgå gastro- + sigmoideoskopi. Tydligen ska dom fasta i 48 h. Som tur är betydde det inte samma sak som...
Svar
5
· Visningar
754
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur